Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pěvecké soutěže SuperStar a X Factor v českém tisku - Blesk, Mladá fronta DNES
Charvátová, Terezie ; Vedral, Jan (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
V diplomové práci se autorka věnuje popisu masové, později nazývané populární, kultury, a jejím produktům, dvěma vybraným, původně britským, talentovým pěveckým reality show, Česko hledá SuperStar (a Česko Slovenská SuperStar) a X Factor. Jejich soutěžící jsou následně předmětem kvalitativního výzkumu v článcích vybraných periodik. Cílem výzkumu je zjistit pomocí kvalitativní obsahové analýzy, jak zvolená periodika, Mladá fronta DNES a bulvární deník Blesk, svými publikovanými texty konstruují podobu soutěžících zvolených show. Pro kvalitativní výzkum bylo zvoleno časové období, kdy soutěže probíhaly: únor - červen 2004; únor - červen 2008 a září - prosinec 2009.
Televizní pěvecké soutěže jako současný fenomén
Růžičková, Lucie ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Dorčáková, Jana (oponent)
Televizní pěvecké soutěže jsou fenoménem posledního desetiletí v nové podobě, která je velmi odlišná od pěveckých soutěží z druhé poloviny minulého století. Jedná se o nový způsob pojetí, který zapojuje do soutěže diváka, který se bezprostředně podílí na rozhodování o postupujících a vítězích soutěže. Cílem práce je prokázat, nebo vyvrátit můj předpoklad, že pěvecké televizní soutěže jsou fenoménem současné doby. Pokusím se charakterizovat nejznámější pěvecké soutěže popsat systém jejich fungování, hledat společné znaky, porovnat schémata soutěží. Ověřit využití televize jako interaktivního media společně s možností hlasování s využitím mobilních telefonů pro podporu sledovanosti pořadu. Porovnat tyto soutěže se soutěžemi z druhé poloviny minulého století. Proč lidé rádi sledují televizní pěvecké soutěže a pro kterou cílovou skupinu televizních diváků jsou pěvecké soutěže zajímavé.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.