Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory ovlivňující životnost motoru v závislosti na činnosti pilota
Trtíková, Klára ; Vrána, Michal (oponent) ; Červenka, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá životností pístových motorů v závislosti na činnosti pilota. Zejména řeší problémy přehřívání a podchlazování motoru, kterým se lze správnou pilotáží většinou vyhnout. Práce uvádí čtenáře do tématu popisem problematiky přehřívání a podchlazování, situace, kdy k oběma problémům dochází a jejich důsledky. Dále následuje vyhodnocení dotazníků pro provozovatele a piloty, výběr mezních hodnot a doporučení od výrobců čtyř různých motorů, rozbor konkrétních případů poruch v důsledku náročných tepelných režimů a souhrn doporučení pro piloty. Poslední kapitola je souhrnem rozhovorů o zkušenostech s touto problematikou od leteckých techniků.
Zástavba pohonné jednotky LYCOMING do letounu Bristel UL
Kročil, Petr ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zástavby motorové jednotky typu Lycoming do dvoumístného letounu kategorie VLA (velmi lehké letouny). V první části práce jsou popsány charakteristiky dosavadně vyráběných letounů Bristell. Následně je pomocí vícekriteriálního rozhodování proveden rešeršní výběr nově zastavované pohonné jednotky. Pro vybranou jednotku je vypočten hmotový a centrážní rozbor a letové výkony. Dále je navržena konstrukce lože pro zavěšení motoru na drak letounu. Dle přepisu CS-VLA a CS-23 je stanoveno zatěžování lože, pro následné provedení pevnostní kontroly. Poté je v práci navržena kapota vhodná pro chlazení motoru a klimatizování kabiny. V další části je navržena kompletní palivová soustava. Celou práci uzavírá finanční nákladnost remotorizace a provozu letounu.
Zástavba pohonné jednotky LYCOMING do letounu Bristel UL
Kročil, Petr ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zástavby motorové jednotky typu Lycoming do dvoumístného letounu kategorie VLA (velmi lehké letouny). V první části práce jsou popsány charakteristiky dosavadně vyráběných letounů Bristell. Následně je pomocí vícekriteriálního rozhodování proveden rešeršní výběr nově zastavované pohonné jednotky. Pro vybranou jednotku je vypočten hmotový a centrážní rozbor a letové výkony. Dále je navržena konstrukce lože pro zavěšení motoru na drak letounu. Dle přepisu CS-VLA a CS-23 je stanoveno zatěžování lože, pro následné provedení pevnostní kontroly. Poté je v práci navržena kapota vhodná pro chlazení motoru a klimatizování kabiny. V další části je navržena kompletní palivová soustava. Celou práci uzavírá finanční nákladnost remotorizace a provozu letounu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.