Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zástavba pohonné jednotky LYCOMING do letounu Bristel UL
Kročil, Petr ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zástavby motorové jednotky typu Lycoming do dvoumístného letounu kategorie VLA (velmi lehké letouny). V první části práce jsou popsány charakteristiky dosavadně vyráběných letounů Bristell. Následně je pomocí vícekriteriálního rozhodování proveden rešeršní výběr nově zastavované pohonné jednotky. Pro vybranou jednotku je vypočten hmotový a centrážní rozbor a letové výkony. Dále je navržena konstrukce lože pro zavěšení motoru na drak letounu. Dle přepisu CS-VLA a CS-23 je stanoveno zatěžování lože, pro následné provedení pevnostní kontroly. Poté je v práci navržena kapota vhodná pro chlazení motoru a klimatizování kabiny. V další části je navržena kompletní palivová soustava. Celou práci uzavírá finanční nákladnost remotorizace a provozu letounu.
Motorová jednotka smykem řízeného nakladače
Kročil, Petr ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá stavebními smykem řízenými kolovými nakladači a problematikou návrhu jejich motorové jednotky. V první části práce je popsáno konstrukční provedení nakladače a rešeršní porovnání parametrů patnácti strojů stejné výkonnostní kategorie stanovené zadáním. Druhou částí je výpočtový návrh výkonu motorové jednotky, vyplývající z porovnání potřebného výkonu pro jednotlivé pracovní režimy, který představuje součet všech výkonnostních požadavků stroje při daném pracovním režimu. Ve třetí části je z katalogů výrobců vybrána motorová jednotka, která odpovídá návrhu parametrů z výpočtové části práce.
Zástavba pohonné jednotky LYCOMING do letounu Bristel UL
Kročil, Petr ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zástavby motorové jednotky typu Lycoming do dvoumístného letounu kategorie VLA (velmi lehké letouny). V první části práce jsou popsány charakteristiky dosavadně vyráběných letounů Bristell. Následně je pomocí vícekriteriálního rozhodování proveden rešeršní výběr nově zastavované pohonné jednotky. Pro vybranou jednotku je vypočten hmotový a centrážní rozbor a letové výkony. Dále je navržena konstrukce lože pro zavěšení motoru na drak letounu. Dle přepisu CS-VLA a CS-23 je stanoveno zatěžování lože, pro následné provedení pevnostní kontroly. Poté je v práci navržena kapota vhodná pro chlazení motoru a klimatizování kabiny. V další části je navržena kompletní palivová soustava. Celou práci uzavírá finanční nákladnost remotorizace a provozu letounu.
Motorová jednotka smykem řízeného nakladače
Kročil, Petr ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá stavebními smykem řízenými kolovými nakladači a problematikou návrhu jejich motorové jednotky. V první části práce je popsáno konstrukční provedení nakladače a rešeršní porovnání parametrů patnácti strojů stejné výkonnostní kategorie stanovené zadáním. Druhou částí je výpočtový návrh výkonu motorové jednotky, vyplývající z porovnání potřebného výkonu pro jednotlivé pracovní režimy, který představuje součet všech výkonnostních požadavků stroje při daném pracovním režimu. Ve třetí části je z katalogů výrobců vybrána motorová jednotka, která odpovídá návrhu parametrů z výpočtové části práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.