Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design manuál a marketingová komunikace outdoorové firmy
Süssová, Zuzana ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu základních designových prvků začínající firmy podnikající v oboru prodeje outdoorového oblečení. S ohledem na design bude dále navržena marketingová komunikace pro fázi průniku na trh. Mezi dílčí cíle této práce patří rozbor kulturního prostředí a na něj navazující segmentace a základní nástin marketingového mixu. Výsledkem by měl být návrh uceleného marketingu v podobě designových prvků a relevantní marketingové komunikace s ohledem na podmínky firmy a trhu.
Design manuál a marketingová komunikace outdoorové firmy
Süssová, Zuzana ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu základních designových prvků začínající firmy podnikající v oboru prodeje outdoorového oblečení. S ohledem na design bude dále navržena marketingová komunikace pro fázi průniku na trh. Mezi dílčí cíle této práce patří rozbor kulturního prostředí a na něj navazující segmentace a základní nástin marketingového mixu. Výsledkem by měl být návrh uceleného marketingu v podobě designových prvků a relevantní marketingové komunikace s ohledem na podmínky firmy a trhu.
Historie a vývoj organizací zabývajících se aktivitami v přírodě na území České republiky
HRABĚTA, Tomáš
Práce je čistě teoretická a dala si za úkol zmapovat historický vývoj organizací zabývajících se aktivitami v přírodě na území České republiky. Zkoumá blíže počátky vybraných organizací, např. Pionýr, Junák a dalších, a jejich následný vývoj. Vliv politických a společenských změn na organizace a jejich následný vývoj až do současnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.