Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a implementace elektronického obchodu
Pawlas, Michal ; Kenský,, Jaroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zavedení internetového obchodu, zlepšení internetové prezentace a návrh e-markatingu pro firmu Dagen, s.r.o. Na základě provedené analýzy současného stavu v dané firmě byl proveden návrh na řešení a následovně zprovoznění e-shopu.
Model elektronického obchodu a jeho marketingové strategie
Pawlas, Michal ; Junga,, Filip (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je vytvoření elektronického obchodu pro firmu Dagen, s.r.o. na doméně Skutrymoto.cz. Předmětem prodeje jsou skútry, čtyřkolky, motorky a moto příslušenství. E-shop je vytvořen pomocí open source systému Prestashop. Práce řeší také problematiku současných marketingových modelů a jejích využití.
Návrh a implementace elektronického obchodu
Kočár, Radek ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a implementaci elektronického obchodu. Je v ní zdokumentován proces tvorby partnerského elektronického obchodu a zhodnocena použitá řešení. Výsledkem práce je funkční elektronický obchod splňující požadavky stanovené společností Business Factory, s.r.o.
Návrh a implementace elektronického obchodu
Kočár, Radek ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a implementaci elektronického obchodu. Je v ní zdokumentován proces tvorby partnerského elektronického obchodu a zhodnocena použitá řešení. Výsledkem práce je funkční elektronický obchod splňující požadavky stanovené společností Business Factory, s.r.o.
Návrh a implementace elektronického obchodu
Pawlas, Michal ; Kenský,, Jaroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zavedení internetového obchodu, zlepšení internetové prezentace a návrh e-markatingu pro firmu Dagen, s.r.o. Na základě provedené analýzy současného stavu v dané firmě byl proveden návrh na řešení a následovně zprovoznění e-shopu.
Model elektronického obchodu a jeho marketingové strategie
Pawlas, Michal ; Junga,, Filip (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je vytvoření elektronického obchodu pro firmu Dagen, s.r.o. na doméně Skutrymoto.cz. Předmětem prodeje jsou skútry, čtyřkolky, motorky a moto příslušenství. E-shop je vytvořen pomocí open source systému Prestashop. Práce řeší také problematiku současných marketingových modelů a jejích využití.
Obsah a struktura webových dokumentů a možnosti jejich účinného indexování a vyhledávání
Vaněk, Vladimír ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Kliegr, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na aspekty ovlivňující výsledky vyhledávání ve fulltextových vyhledávačích. Jsou v ní popsány všechny důležité faktory, které ovlivňují úspěšnost webových stránek. Práce se zabývá důležitostí On Page a Off Page faktorů a je zdůrazněna nutnost používání správných tagů jazyka HTML. To vše je podloženo statistikami, odbornými studiemi, grafy a zkušenostmi z praxe.
Informační architektura prezentace informací
Hnilička, Jakub ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Informační architektura nástupem internetu dostala nový směr, ale její metody tvorby dokumentu zůstaly zachovány. Základní principem tvorby prezentace je určení cílové skupiny, která určuje formu prezentace. Nesmíme také zapomenout na jednotnou firemní kulturu, kterou působíme dovnitř i vně organizace. Nejčastější formou prezentace jsou dnes internetové stránky. Pro tvorbu takovéto prezentace platí stejná pravidla, ale musíme se zde zaměřit na více uživatelů a vhodnou navigací jim usnadnit hledání informací. Zvláštní cílovou skupinou jsou internetové vyhledávače, pomocí kterých stále více uživatelů vyhledává zajímavé stránky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.