Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití moderních nástrojů péče o zákazníky start-up projektu
Duchaň, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace a rozšíření nástrojů využívaných pro péči o zákazníky, z pohledu komunikace se zákazníky v konkrétním prostředí, začínajícího projektu tedy start-up projektu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se týkají prostředí práce, péče o zákazníky, komunikace a technologií, které jsou dále využity v části praktické. Praktická část zahrnuje bližší seznámení s konkrétním start-up projektem včetně přehledu využívaných komunikačních kanálů a nástrojů, které jsou dále zkoumány pro zjištění jejich efektivity a využití. Další částí této kapitoly je analýza dostupných komunikačních kanálů a nástrojů péče o zákazníky včetně těch moderních ale i klasických, a jejich porovnání. Pro objektivní a úspěšnou optimalizaci je součástí praktické části i sociologický výzkum, který zkoumá preference potenciálních zákazníků a jejich subjektivní hodnocení konkrétních variant komunikace z pohledu posílení důvěry anebo naopak ztráty důvěry při výběru firmy. Závěrem kapitoly je navrhnutí takové optimalizace, která využívá dostupné moderní i klasické nástroje za minimální finanční náklady a zároveň reflektuje výsledky sociologického průzkumu a analýzy původně užívaných komunikačních metod start-up projektu.
Optimalizace procesů a forem komunikace ve firmě
Kotrlík, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Efektivita práce. Toto slovní spojení slýcháme dnes a denně. Význam efektivity práce dnes narůstá v důsledku nedostatku kvalitních pracovních sil na trhu práce a s nutností snižovat firemní náklady. Cílem této bakalářské práce je analyzovat formy komunikace a nastavení procesů ve firmě ICE s.r.o. a navrhnout možnosti změn, pro jejich optimalizaci a zefektivnění práce. Nejdříve bylo nutné seznámení se strukturou a fungováním firmy, popsat formy komunikace a jednotlivé procesy a následně analyzovat problémy současného stavu. Praktická část práce je věnována hledání možností řešení, popsání jednotlivých variant řešení a určení nejvhodnějšího řešení. Práce je uzavřena doporučením, jak by mělo být při řešení dále postupováno.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.