Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj testu na měření reakčního času a pozornosti
Oravová, Pavlína ; Provazník, Ivo (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Semestrální práce se věnuje vývoji testu na měření reakčního času a pozornosti. Součástí práce je definice reakčního času a faktorům ovlivňující reakční čas. Měření reakčního času v kontextu teorie inteligence C-H-C je popsán spolu s definicí této teorie. Jsou zde zahrnuty příslušné testy, konkrétně Stroopův test, Flankerův test, Go/No-go test a N-back test. Dále je zde uvedena online problematika, uvažující hardwarové a softwarové zpoždění a diagnostiku a měření sítě. Závěr práce je věnován praktické části.
Vývoj testu pro rozpoznání prostorových schopností
Malý, Tomáš ; Škutková, Helena (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou měření v psychologii, konkrétně online diagnostikou prostorových schopností. Poskytuje stručný pohled na psychologický konstrukt inteligence a způsoby jeho měření, zejména pak v kontextu aktuálně nejrozšířenější teorie inteligence C-H-C (Cattell-Horn-Carroll). V rámci ní se zaměřuje na schopnost „Visualization“, která je pojímána jako schopnost zpracovávat vizuální vjemy a manipulovat s nimi ve své představivosti. Práce obsahuje realizaci funkčního softwaru, sloužícího k online počítačovému testování prostorových schopností u dětí předškolního i školního věku.
Modul online testování v informačním systému
Sláma, Pavel ; Skokanová, Jana (oponent) ; Lampa, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se snaží zorientovat v širokém prostoru poměrně nové problematiky e-learningu. E-learning přišel s rychlým rozvojem internetu, jako zpohodlnění, zrychlení vzdělávání a zároveň snížení jeho závislosti na lidských zdrojích. Problematika online testování má před sebou ještě velký kus nutného vývoje, ale základem je ujasnit si pravidla hry a snažit se o jejich sjednocení. První metou k vytvoření plnohodnotného systému schopného nahradit metody stávajícího vzdělávání je zmapovaní problematiky testování obecně, analýza požadavků a vytvoření formátu pro přenos dat, což je zapotřebí kvůli vzájemné komunikaci. Na těchto základech je možné navrhnout databázi a potažmo celý systém.
Vývoj testu pro rozpoznání prostorových schopností
Malý, Tomáš ; Škutková, Helena (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou měření v psychologii, konkrétně online diagnostikou prostorových schopností. Poskytuje stručný pohled na psychologický konstrukt inteligence a způsoby jeho měření, zejména pak v kontextu aktuálně nejrozšířenější teorie inteligence C-H-C (Cattell-Horn-Carroll). V rámci ní se zaměřuje na schopnost „Visualization“, která je pojímána jako schopnost zpracovávat vizuální vjemy a manipulovat s nimi ve své představivosti. Práce obsahuje realizaci funkčního softwaru, sloužícího k online počítačovému testování prostorových schopností u dětí předškolního i školního věku.
Vývoj testu na měření reakčního času a pozornosti
Oravová, Pavlína ; Provazník, Ivo (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Semestrální práce se věnuje vývoji testu na měření reakčního času a pozornosti. Součástí práce je definice reakčního času a faktorům ovlivňující reakční čas. Měření reakčního času v kontextu teorie inteligence C-H-C je popsán spolu s definicí této teorie. Jsou zde zahrnuty příslušné testy, konkrétně Stroopův test, Flankerův test, Go/No-go test a N-back test. Dále je zde uvedena online problematika, uvažující hardwarové a softwarové zpoždění a diagnostiku a měření sítě. Závěr práce je věnován praktické části.
Modul online testování v informačním systému
Sláma, Pavel ; Skokanová, Jana (oponent) ; Lampa, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se snaží zorientovat v širokém prostoru poměrně nové problematiky e-learningu. E-learning přišel s rychlým rozvojem internetu, jako zpohodlnění, zrychlení vzdělávání a zároveň snížení jeho závislosti na lidských zdrojích. Problematika online testování má před sebou ještě velký kus nutného vývoje, ale základem je ujasnit si pravidla hry a snažit se o jejich sjednocení. První metou k vytvoření plnohodnotného systému schopného nahradit metody stávajícího vzdělávání je zmapovaní problematiky testování obecně, analýza požadavků a vytvoření formátu pro přenos dat, což je zapotřebí kvůli vzájemné komunikaci. Na těchto základech je možné navrhnout databázi a potažmo celý systém.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.