Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online strategické chování podniků zaměřených na cyklistiku
Dudová, Kateřina
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit online strategické chování podniků v sektoru cyklistiky. V teoretické části práce jsou vysvětleny hlavní pojmy jako elektronické obchodování, modely B2C a B2B, strategie a strategické řízení a online nákupní chování zákazníka v e-commerce. Empirická část práce se pak zaměřuje na kvantitativní výzkum faktorů online nákupního chování zvolených internetových obchodů, které autorka hodnotila metodou situační analýzy a benchmarkingu. Výsledné strategické pozice jsou doplněny výpočtem vybraných ukazatelů finanční analýzy. Dle výsledků obou dílčích výzkumů převládá u podniků balancovaná e-commerce strategie. Výsledky finanční analýzy do jisté míry ovlivnila pandemická krize Covid-19.
Strategie podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka
Svobodová, Martina
Diplomová práce věnuje pozornost strategii podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit strategii podniků na základě strategického chování, které se zaměřují na online prodej potřeb pro domácí mazlíčky, a to z pohledu zákazníka. Na základě literární rešerše byla provedena teoretická část práce, kde se autorka věnovala elektronickému obchodování, e-commerce, vymezení online zákazníka, strategii, strategickému řízení a také taktickým nástrojům a trendům v elektronickém obchodování. V praktické části jsou vyhodnoceny faktory, které ovlivňují chování zákazníka při nákupu online potřeb pro domácí mazlíčky na vybraných e-shopech, a také jsou vyhodnoceny vybrané ukazatele finanční analýzy zkoumaných e-shopů. Ze získaných výsledků byla určena jejich strategická pozice. V závěru diplomové práce na základě faktorů ovlivňujícíh chování zákazníka a ukazatelů finanční analýzy jsou uvedena doporučení pro zlepšení stávající situace podniků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.