Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing - využití na trhu jezdeckých potřeb
Richterová, Helena ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce byla vytvořena s cílem zjistit význam on - line marketingu a jeho uplatnění na trhu jezdeckého vybavení. V první části práce jsou vysvětleny všechny klíčové pojmy a slova sloužící jako relevantní podklad pro praktický výzkum. Druhá část je založena na hodnocení výsledků dvou dotazníků. První dotazník je určen pro zákazníky nakupující jezdecké vybavení. Cílem tohoto dotazníku je zjistit jejich vztah a postoj k internetové reklamě a obecně internetovému marketingu. Druhý dotazník je určen pro společnosti zabývající se prodejem jezdeckého vybavení a jeho hlavním cílem je identifikovat přínosy zavedení on - line marketingu do prodeje jezdeckého vybavení. Závěr práce obsahuje celkové hodnocení výsledků výzkumu, shrnutí současné situace a krátkou prognózu budoucího vývoje on - line marketingu na trhu jezdeckých potřeb. Hodnocení je uvedené jak z pohledu zákazníků nakupujících jezdecké vybavení a tak i z pohledu firem, které ho prodávají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.