Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obsah generovaný uživateli a jeho využívání v pořadech mainstreamových českých audiovizuálních médií
Fraj, Gabriela ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Jakubisko, Jorik (oponent)
Diplomová práce se věnuje obsahu generovanému uživateli v českých audiovizuálních mainstreamových médiích. Zasazuje obsah generovaný uživateli do širšího kontextu občanské žurnalistiky, kterou zároveň porovnává s žurnalistikou profesionální, ať už z pohledu etiky či způsobu zpracovávání témat. Práce se věnuje také exkurzu do historie českého, respektive československého rozhlasového a televizního vysílání z hlediska prvních interakcí diváků a posluchačů s daným médiem. Práce dále přináší přehled, jak se v historii rozhlasu a televize mohli posluchači nebo diváci zapojit do tvorby obsahu. V práci jsou vybrány pořady čtyř nejposlouchanějších rádií a tří nejsledovanějších televizních skupin, na kterých se nějakým způsobem podílejí posluchači či diváci. Pomocí analýzy kompozičního rámcování popisuje podobu těchto pořadů, k lepšímu zmapování jejich obsahu pak využívá analýzu tematických a epizodických rámců. Práce přináší také stručné srovnání analyzovaných pořadů z hlediska podobnosti či rozdílnosti obsahu a způsobů, jakými v rámci těchto pořadů diváci či posluchači generují jejich obsah. Cílem diplomové práce je přinést ucelený pohled na obsah generovaný uživateli s praktickými příklady v podobě analýzy pořadů z českých audiovizuálních mainstreamových médií.
Využití obsahu generovaného uživateli ve vybraných regionálních médiích v Ústeckém kraji
Slavíková, Tereza ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Groman, Martin (oponent)
S rozvojem digitálních médií se spolupráce a komunikace s publikem stala běžnou praxí mediálních organizací na celostátní i regionální úrovni. Konzumenti mediálních obsahů se nyní mnohem více zapojují do práce s mediálním obsahem, který nejen mění a upravují, ale také pomáhají tvořit. Postupně se tak rozmazává hranice mezi autorem a publikem. Tato diplomová práce se věnuje obsahu generovanému uživateli ve vybraných regionálních médiích v Ústeckém kraji. Konkrétně zkoumá využití obsahu generovaného uživateli v regionální redakci České televize v Ústí nad Labem, v Děčínském deníku a Mladé frontě Dnes Severní Čechy. Teoretická část přináší oborový kontext proměn žurnalistiky s příchodem digitálních médií a jejich dopad na tradiční žurnalistiku. Dále je představen fenomén user-generated content, jeho definice a konkrétní příklady ze zahraničních i tuzemských televizních a tištěných médií. Pomocí polostrukturovaných rozhovorů a kvantitativní obsahové analýzy popisuje a nabízí detailní deskripci práce vybraných regionálních médií s obsahem generovaným uživateli. Cílem diplomové práce je popsat stav, způsob zpracování a obsah UGC ve třech vybraných regionálních médiích v Ústeckém kraji.
Obsah generovaný uživateli a jeho využívání v pořadech mainstreamových českých audiovizuálních médií
Fraj, Gabriela ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Jakubisko, Jorik (oponent)
Diplomová práce se věnuje obsahu generovanému uživateli v českých audiovizuálních mainstreamových médiích. Zasazuje obsah generovaný uživateli do širšího kontextu občanské žurnalistiky, kterou zároveň porovnává s žurnalistikou profesionální, ať už z pohledu etiky či způsobu zpracovávání témat. Práce se věnuje také exkurzu do historie českého, respektive československého rozhlasového a televizního vysílání z hlediska prvních interakcí diváků a posluchačů s daným médiem. Práce dále přináší přehled, jak se v historii rozhlasu a televize mohli posluchači nebo diváci zapojit do tvorby obsahu. V práci jsou vybrány pořady čtyř nejposlouchanějších rádií a tří nejsledovanějších televizních skupin, na kterých se nějakým způsobem podílejí posluchači či diváci. Pomocí analýzy kompozičního rámcování popisuje podobu těchto pořadů, k lepšímu zmapování jejich obsahu pak využívá analýzu tematických a epizodických rámců. Práce přináší také stručné srovnání analyzovaných pořadů z hlediska podobnosti či rozdílnosti obsahu a způsobů, jakými v rámci těchto pořadů diváci či posluchači generují jejich obsah. Cílem diplomové práce je přinést ucelený pohled na obsah generovaný uživateli s praktickými příklady v podobě analýzy pořadů z českých audiovizuálních mainstreamových médií.
Optimalizace procesu návrhu produktu v malé firmě
Jerkovič, Martin ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací procesů návrhu produktů Chute Corporation -- amerického startupu, který poskytuje SaaS řešení pro získávání, zpracování, zobrazování a analýzu multimediálního obsahu generovaného uživateli na sociálních sítích. Cílem práce je identifikovat a analyzovat procesy, role a nástroje spojené s návrhem produktu, a doporučit jejich optimalizaci nebo nahrazení jinými. Práce je rozdělena do dvou logických celků. První část popisuje výchozí teoretický základ pro pozdější aplikaci. Zejména se jedná o stručnou historii návrhu IT produktu, klasifikace dizajnu a best practices v oblasti definování workflow. Druhá část práce stručně popisuje společnost z hlediska pozice na trhu, byznys modelu, organizační struktury, produktového portfolia, pozice produktového týmu ve firmě a identifikuje hlavní procesy, role a nástroje spojené s produktovým dizajnem. Závěrečná část popisuje optimalizované procesy, role a nástroje a dává doporučení pro implementaci do praxe. Diplomová práce poskytuje ucelený pohled na problematiku produktového dizajnu v dynamickém a komplexním světě startupů, přičemž konkrétními doporučeními a šablonami optimalizovaných procesů a produktů umožňuje okamžitou aplikaci výstupů pro praktické využití v podnicích obdobného rázu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.