Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line tržiště práce:strategie úspěchu
Sarapulov, Andrey ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se soustředí na tzv. freelancing (práci nezávislých profesionálů bez stálého pracovního úvazku) provozovaný prostřednictvím internetových tržišť práce jako například oDesk a na způsoby získání takové práce. První kapitola pojednává o práci přes internet a statistických údajích o tomto fenoménu ze serveru oDesk. Údaje se týkají napracovaných hodin, geografického rozložení freelancingu a rozdělení podle schopností. V kapitole se také diskutuje o výhodách a nevýhodách tohoto typu práce. Druhá kapitola se zaobírá internetovými tržišti práce, zvlášť pak serverem oDesk (www.odesk.com), přednostmi a nevýhodami jeho obchodního modelu a také srovnáním s jeho hlavním soupeřem, serverem Elance (www.elance.com). Ve třetí kapitole se diskutuje o marketingových aspektech, brandingu, a mzdovém ohodnocení freelancingu. Problematika je ilustrována na příkladu začínajícího profesionála na oDesku a možnými scénáři jeho budoucí kariéry. Práce obsahuje 81 stran, 15 schémat, 5 tabulek a 10 příloh
Jak získat a udržet si kvalitní pracovníky v ICT firmě
Čermák, Tomáš ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tématem práce jsou postupy, prostřednictvím kterých je možné získat a dlouhodobě si udržet kvalitní pracovníky v odvětví ICT. Většina popisovaných postupů je bez větších problémů přenositelná do mnoha dalších odvětví. V práci jsou rovněž zmíněny zcela nové přístupy, které lze uplatňovat v rámci procesu získávání pracovníků. Konkrétně se jedná o možnosti využití internetových sociálních sítí, jako jsou Facebook, LinkedIn nebo Twitter. Další nové možnosti pro získávání a zaměstnávání pracovníků, které jsou v práci popsány, přinášejí internetové služby zaměřené na oblast outsourcingu. Příkladem takové služby je oDesk. Předmětem další části práce je popis procesů, které jsou uplatňovány v rámci získávání a udržování si kvalitních pracovníků ve společnosti Unicorn, která je největším českým výrobcem softwaru. I přes dlouhodobé úspěchy a bohaté zkušenosti při realizování jednotlivých personálních a dalších souvisejících činností s cílem získávat a udržovat si kvalitní pracovníky bylo možné zformulovat určité návrhy a doporučení, které mohou přispět k jejich dalšímu zkvalitnění a zefektivnění. Tato doporučení jsou předmětem závěrečné části práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.