Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu
VARGOVÁ, Lucie
Hlavním cílem práce bylo identifikovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace destinace České Budějovice a v návaznosti na to, navrhnout změny vedoucí k jejímu zlepšení. Součástí práce byl smíšený výzkum, který byl využit pro kombinaci výhod obou přístupů, jak kvalitativního, tak i kvantitativního. Kvalitativní výzkum byl zaměřený na současný stav marketingové komunikace města a vzájemnou spolupráci města se stakeholders. Kvantitativní výzkum zkoumal spokojenost turistů a rezidentů s marketingovou komunikací města. Nakonec byly srovnávány vybrané moderní nástroje marketingové komunikace mezi městy České Budějovice, Brno a Plzeň. Dle výsledků výzkumu a nastudované literatury byla zpracována návrhová část. Ta obsahovala implementaci moderních trendů marketingové komunikace do komunikačního mixu destinace. Tyto návrhy měly vést zejména k ucelení marketingové komunikace, její optimalizaci a inovaci ve smyslu využití dostupných moderních nástrojů a technologií. Zároveň by mohly být uplatněny v koncepčních dokumentech týkajících se rozvoje cestovního ruchu. Destinace by díky nim mohla zvýšit povědomí široké veřejnosti o své atraktivitě, oslovit nové potenciální návštěvníky a lépe uspokojit komunikační potřeby rezidentů, turistů a místních podnikatelů.
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve vybrané firmě
ŠEDIVCOVÁ, Veronika
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci v plzeňské firmě Chladírenský servis Jedlička a zjistit, jaké trendy marketingové komunikace mohou být ve společnosti využity nebo již jsou využívány. První částí diplomové práce je literární rešerše. V této části jsou definovány pojmy marketing, komunikace, marketingová komunikace a nové trendy v marketingové komunikaci. Jako nové trendy v marketingové komunikaci jsou definovány online marketing, virální marketing, mobilní marketing, event marketing a guerilla marketing. Druhá část diplomové práce je praktickou částí. V této části jsou popsány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které společnost využívá. Tato část se také zabývá historií marketingové komunikace ve společnosti, kdy firma nesprávně užívala jako marketingovou komunikaci reklamu ve smyslu jednosměrného toku informací. Nyní již užívá pojem marketingová komunikace ve smyslu dvousměrného toku informací. Společnost používá tuto marketingovou komunikaci: online marketing, proužkovou reklamu na YouTube, Facebook - u těchto tří sleduje zpětnou vazbu. Pro rok 2018 plánuje společnost uspořádat eventovou akci. Používá také sponzorství. Společnosti byly navrženy tyto zlepšen: 1. Zlepšit komunikaci na Facebooku prostřednictvím zapojení více zaměstnanců a také reagovat na komentáře. 2. Zaměřit se na zahraniční trhy a vytvořit webové stránky také v anglické a německé verzi. 3. Podpora uspořádání eventové akce a návrh na uspořádání dnu otevřených dveří. 4. Začít sledovat zpětnou vazbu QR kódů. 5. Vytvořit zápisník, kam by zaměstnanci zapisovali dotazy zákazníků a vedení být je 2x měsíčně procházelo a odpovídalo na ně.
Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013
Koutníková, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Lenoch, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013 je prakticky zaměřenou prací s cílem naplánovat marketingovou komunikaci společnosti pro rok 2013, a to na základě analýzy dosavadní komunikace společnosti, se zohledněním stanovených cílů komunikace a s přihlédnutím k nejnovějším trendům v marketingové komunikaci. V teoretické části je shrnuta podstata komunikace, komunikačního procesu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V praktické části je představena společnost Algotech, provedena analýza její komunikační strategie a navržen plán komunikace pro rok 2013 včetně doporučení na využití nových trendů v marketingové komunikaci a vyhodnocení skutečné realizace plánu.
Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska
VALOVÁ, Aneta
Předmětem práce je analýza marketingové komunikace cestovního ruchu na území Táborska. Nejprve je charakterizováno řešené území z hlediska nabídky cestovního ruchu a následně jsou představeny používané nástroje marketingové komunikace. Na základě zjištěných poznatků a provedeného dotazníkového šetření u návštěvníků města Tábora jsou představeny návrhy na změny v komunikačním mixu.
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
JIROVSKÁ, Kristýna
Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných trendů marketingu na konkrétních příkladech kampaní uskutečněných v České republice a Spolkové republice Německo. Součástí bakalářské práce je dotazník, který se bude zabývat všeobecnou znalostí českých i německých občanů o guerilla a virálním marketingu a o uskutečněných kampaních s využitím těchto nových trendů, které probíhaly v České republice a Spolkové republice Německo. Na základě dotazníku pak dojde k vyhodnocení celkové úspěšnosti a povědomosti o jednotlivých kampaních.
Význam kreativity v marketingové komunikaci
Lejčková, Radka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá vztahem kreativity a marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsány tradiční metody a nové trendy. Charakterizuji, jaké předpoklady k tvůrčí činnosti by měl splňovat kreativní jedinec. Popisuji kreativní metody, kterých je v současné době využíváno při tvorbě komunikačních strategií, a tvůrčí techniky vedoucí k nápadu nebo řešení zadání. V praktické části ověřuji vybrané techniky, pomocí rozhovoru zkoumám reálný stav implementace kreativity v marketingové komunikaci a zjišťuji, co je pro spotřebitele důležité, čeho si všímají a jaké by mohly být jejich reakce na reklamní sdělení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.