Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces zavádění nových výrobků společnosti McDonald ´s
Vaňková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá způsobem zavádění nových výrobků společnosti McDonald's. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o základních pojmech obecného marketingu. Jsou to: SWOT analýza, marketingové komunikace, marketingové strategie a komunikační mix. V praktické části je představena historie společnosti, společenská odpovědnost a základní principy. Dále je práce zaměřena na jednotlivé způsoby hledání inspirace při vytváření nových produktů, kampaně, způsoby testování a zavádění výrobků přímo v restauraci. Cílem této bakalářské práce je tedy analyzovat, jak jsou nové výrobky společnosti McDonald's zaváděny v České republice a na základě této analýzy navrhnout zlepšení této strategie.
Nové technologické postupy při využití rybího separátu
TOMEČEK, Ondřej
Nové rybí produkty na trhu a metody kvalitního senzorického hodnocení jsou stále velmi důležitou součástí obchodní strategie. Po zabití a vyfiletování ryby nastává problém s využitím zbylých částí rybího těla. Řešením tohoto problému je rybí separát, který je vhodný pro vývoj nových rybích produktu (např. rybí párky). Tyto rybí produkty jsou poté senzoricky hodnoceny. Existují různé metody pro hodnocení smyslového profilu vybraného rybího produktu a ty jsou prováděny bud strojově nebo subjektivním míněním vyučených expertu. Změny smyslového hodnocení (vůně, chuť, pachuť, konzistence) jsou považovány za formy kvalitativních kritérií. Rybí maso, hlavně to sladkovodních ryb, je typ zboží, jež by melo být doporučováno a u kterého se zdá, že bude mít na trhu dobrou perspektivu. Proto zvládnutí těchto metod a samozřejmě jejich následující aplikace, je velmi důležité pro poptávku po rybím mase.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.