Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Co děti kreslí (nejen) na asfalt
Hnyková, Michaela ; Velíšek, Martin (vedoucí práce) ; Kafková, Helena (oponent)
Tématem diplomové práce Co děti kreslí (nejen) na asfalt je mapování materiálového potenciálu venkovního prostředí jako specifického prostředku pro výuku výtvarné výchovy. První část se vymezuje úlohou výtvarné výchovy v systému současného vzdělávání, stanovuje hlavní cíle a poukazuje na zvláštnosti a specifika tohoto oboru. V další části se zabývám pozorováním spontánních výtvarných projevů dětí na netradičních plochách, jejich těžištěm v přirozené potřebě explorace a hry, jako prostředku poznávání světa. Porovnávám rozdíly tvorby ve venkovním prostředí na netradiční plochy s tvorbou klasickou, interiérovou, a zabývám se případným využitím těchto poznatků. Hledám možnosti jejich vzájemného obohacení, které by ozvláštnily výuku výtvarné výchovy a nabídly učiteli možnost inspirace. Nakonec, na základě vlastních intervencí, ověřuji použitelnost teoretických poznatků a jejich možnou aplikaci do výuky na prvním stupni základní školy.
Co děti kreslí (nejen) na asfalt
Hnyková, Michaela ; Velíšek, Martin (vedoucí práce) ; Kafková, Helena (oponent)
Tématem diplomové práce Co děti kreslí (nejen) na asfalt je mapování materiálového potenciálu venkovního prostředí jako specifického prostředku pro výuku výtvarné výchovy. První část se vymezuje úlohou výtvarné výchovy v systému současného vzdělávání, stanovuje hlavní cíle a poukazuje na zvláštnosti a specifika tohoto oboru. V další části se zabývám pozorováním spontánních výtvarných projevů dětí na netradičních plochách, jejich těžištěm v přirozené potřebě explorace a hry, jako prostředku poznávání světa. Porovnávám rozdíly tvorby ve venkovním prostředí na netradiční plochy s tvorbou klasickou, interiérovou, a zabývám se případným využitím těchto poznatků. Hledám možnosti jejich vzájemného obohacení, které by ozvláštnily výuku výtvarné výchovy a nabídly učiteli možnost inspirace. Nakonec, na základě vlastních intervencí, ověřuji použitelnost teoretických poznatků a jejich možnou aplikaci do výuky na prvním stupni základní školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.