Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie na trzích služeb a jejich aplikace na zvolenou organizaci, knihovnu, informační centrum
Baslová, Taťána ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Buřilová, Marcela (oponent)
Cílem této práce je aplikace dostupných poznatků z oblasti marketingu do prostředí knihovny, uvedení možností spolupráce knihovny s jejím okolím a následně navržení marketingové strategie pro konkrétní knihovnu s důrazem na spolupráci s dalšími organizacemi. Teoretická část práce popisuje marketing v prostředí knihovny včetně marketingového mixu a aktuálních trendů v marketingové komunikaci. Dále jsou ukázány na příkladech z Česka i zahraničí možnosti spolupráce knihovny s různými typy organizací. V praktické části práce je představena Městská knihovna v Sušici, její uživatelé i dosavadní spolupráce s dalšími organizacemi. Dále je provedena analýza SWOT, jejíž výsledky byly použity k návrhu marketingové strategie. Součástí práce je také dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi čtenáři knihovny.
Role běžecky-orientovaného charitativního fundraisingu a jeho aplikace na neziskovou organizaci Světlo pro Svět
Knespl, Vojtěch ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jirošová, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje roli běžecky-orientovaného charitativního fundraisingu a jeho dopad na neziskové organizace. Práce zahrnuje dopady různých metod neziskového marketingu a fundraisingu cílených směrem k dárcum, současným i těm potenciálním. První část práce je věnována vysvětlení obecných pojmů a konceptu neziskových organizací. Práce se také zaměřuje na vysvětlení pozice marketingu v neziskovém sektoru a některých postupů použitých při fundraisingu. Autor následně identifikuje několik hlavních typů, jak neziskové organizace získávají prostředky pomocí běhu. Všechny tyto typy jsou podpořeny příklady z reálného života. Závěrečná část obsahuje detailní mapování běžecky-orientovaných charitativních akcí v České Republice a jejich rozbor napomáhá autorovi vymezit klíčové faktory úspěchu, které by měli být užiti při tvorbě nového fundraisingového a marketingového plánu lokální neziskové organizace Světlo pro Svět.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.