Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Problémy, se kterými se setkává začínající učitel na základní škole
Naděje, Jakub ; Blažková, Veronika (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Indikativní abstrakt Čtenář se v teoretické části práce kromě vymezení pojmu začínajícího učitele dozví možné důvody vedoucí jedince k výběru učitelského povolání. Dále je možné dočíst se o specificích učitelské profese jako je stárnutí pedagogických sborů, feminizace, profesní deformace a další. Po jedné kapitole je věnováno nejistotám začínajících učitelů a jejich činnostem. Studenty pedagogických oborů možná zaujmou kapitoly věnující se pedagogické přípravě budoucích učitelů, autoritě a nestandardním situacím. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována kvalitě učitele v českém a světovém kontextu. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření mezi začínajícími učiteli na základních školách. Šetření přináší pohled na učitelskou profesi mladýma očima. Z výsledků je možné vyčíst, s kterými činnostmi se začínající učitelé na základních školách nejvíce potýkají, a které jim naopak nečiní problémy.
Problémy, se kterými se setkává začínající učitel na základní škole
Naděje, Jakub ; Blažková, Veronika (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Indikativní abstrakt Čtenář se v teoretické části práce kromě vymezení pojmu začínajícího učitele dozví možné důvody vedoucí jedince k výběru učitelského povolání. Dále je možné dočíst se o specificích učitelské profese jako je stárnutí pedagogických sborů, feminizace, profesní deformace a další. Po jedné kapitole je věnováno nejistotám začínajících učitelů a jejich činnostem. Studenty pedagogických oborů možná zaujmou kapitoly věnující se pedagogické přípravě budoucích učitelů, autoritě a nestandardním situacím. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována kvalitě učitele v českém a světovém kontextu. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření mezi začínajícími učiteli na základních školách. Šetření přináší pohled na učitelskou profesi mladýma očima. Z výsledků je možné vyčíst, s kterými činnostmi se začínající učitelé na základních školách nejvíce potýkají, a které jim naopak nečiní problémy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.