|
Konstrukční řešení řízení formulového vozu
Červenka, Filip ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je konstrukční návrh řízení pro vozy Dragon 4 a Dragon 5. Práce analyzuje principy spojené s konstrukcí systému řízení, jako vratný moment, změna odklonu vlivem zatáčení či změna výšky čepu, jakož i vliv geometrie řízených kol na tyto principy. Stěžejní částí je návrh systému řízení pro praktické použití v mezinárodní soutěži univerzitních týmů. Simulace zatížení součástí je zpracována metodou konečných prvků. Nedílnou součástí je problematika přenosu zatížení a datových souborů pneumatik. Na závěr je uvedeno několik příkladů práce s nastavením pro průjezd zatáčkou.
|
|
Optimalizace nastavení závodního vozu simulátoru TORCS
Srnec, Pavel ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o přírodních optimalizačních technikách, které jsou využity pro řešení problému nastavení závodního vozu. Nejdříve jsou v rámci optimalizačních technik představeny evoluční algoritmy. Největší důraz je kladen na optimalizaci hejnem částic. Nastavení závodního vozu je popsáno v samostatné kapitole spolu s představením simulátoru TORCS. Práce obsahuje veškeré návrhové a implementační části zvolených technik. Hlavním cílem práce je nalezení optimálního nastavení pro různé specifikace okruhů.
|
|
Konstrukční řešení řízení formulového vozu
Červenka, Filip ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je konstrukční návrh řízení pro vozy Dragon 4 a Dragon 5. Práce analyzuje principy spojené s konstrukcí systému řízení, jako vratný moment, změna odklonu vlivem zatáčení či změna výšky čepu, jakož i vliv geometrie řízených kol na tyto principy. Stěžejní částí je návrh systému řízení pro praktické použití v mezinárodní soutěži univerzitních týmů. Simulace zatížení součástí je zpracována metodou konečných prvků. Nedílnou součástí je problematika přenosu zatížení a datových souborů pneumatik. Na závěr je uvedeno několik příkladů práce s nastavením pro průjezd zatáčkou.
|
|
Optimalizace nastavení závodního vozu simulátoru TORCS
Srnec, Pavel ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o přírodních optimalizačních technikách, které jsou využity pro řešení problému nastavení závodního vozu. Nejdříve jsou v rámci optimalizačních technik představeny evoluční algoritmy. Největší důraz je kladen na optimalizaci hejnem částic. Nastavení závodního vozu je popsáno v samostatné kapitole spolu s představením simulátoru TORCS. Práce obsahuje veškeré návrhové a implementační části zvolených technik. Hlavním cílem práce je nalezení optimálního nastavení pro různé specifikace okruhů.
|