Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  začátekpředchozí104 - 113  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán česko-italského nakladatelství dětské knihy
Ivanová, Klára ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; De Tommaso, Valeria (oponent)
Cílem práce je vytvořit kvalitní podnikatelský plán česko-italského nakladatelství dětské knihy, na jehož základě bude možné prokázat, že projekt bude úspěšný a životaschopný. V teoretických východiscích bude rozebrána struktura podnikatelského plánu a obsah jeho jednotlivých bodů. V praktické aplikaci pak budou popsána specifika nakladatelského podnikání a knižního trhu a následně vytvořen konkrétní podnikatelský plán, jehož součástí bude zejména analýza prostředí podniku, marketingový, realizační projektový a finanční plán. Posledním krokem bude zhodnocení hrozících rizik.
Továrna na sny - Knihy a filmy Karla Maye v Čechách v průběhu 20. století
MARYŠKA, Jaroslav
Diplomová práce se zabývá tvorbou německého spisovatele Karla Maye a filmovými adaptacemi jeho knih v českém prostředí. Práce reflektuje osobu Karla Maye v rozmezí celého 20. století. První část je věnována českým vydáním Mayových knih od prvních vydání v nakladatelství Jos. R. Vilímek až do poloviny století, kdy vycházely mayovky v nakladatelství Toužimský & Moravec. Druhá část práce seznamuje s vybranými dobovými recepcemi Mayova díla od veřejně činných lidí. Ve třetí části je nastíněn vznik filmových adaptací ze šedesátých let a závěrečná čtvrtá část pojednává o jejich uvedení do československých kin od šedesátých do osmdesátých let minulého století.
Fenomén livre de poche a jeho místo ve francouzské knižní produkci
HLAVÁČKOVÁ, Karolína
Bakalářská práce je zaměřena na knihy formátu poche a jejich postavení ve francouzské knižní produkci. Práce je rozdělena na tři části. Po krátkém úvodním seznámení s tímto formátem, se první část věnuje vzniku tohoto formátu. Jedná se nejenom o historii francouzskou, ale také světovou. Druhá část sděluje informace o jednotlivých nakladatelstvích, která vydávají tento formát. Zmiňuje jednotlivé edice a také přístup nakladatelů k formátu poche vzhledem k počtu autorů vydaných v roce 2012. Poslední kapitola této části představuje různé kulturní události spojené s livre de poche. Poslední část se zabývá ekonomickými údaji a budoucím vývojem livre de poche.
Marketingový mix nakladatelství PIEROT
Vlčková, Simona ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Víchová, Klára (oponent)
Struktura práce je uspořádána do dvou celků. Prvním je teoretická část, která se týká zpracování dané problematiky za pomoci literárních zdrojů. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu v aplikaci na jedno z nakladatelství na českém trhu se zaměřením na edukativní literaturu, přesněji řečeno cvičebnice pro poslední stupeň předškolního vzdělávání a žáky 1. - 4. třídy základní školy. Práce uvádí do historie nakladatelství a popisuje také specifika nakladatelského trhu. Cílem této práce je posouzení jednotlivých složek marketingového mixu se zaměřením na cenu a komunikaci produktu, ovšem pro úplnost marketingového mixu nemohou být vynechány ani neméně důležité složky produktu a distribuce. Závěr práce shrnuje jednotlivé poznatky a nastiňuje ve formě doporučení možná zlepšení, či nové formy propagace publikací.
Hodnocení marketingového mixu nakladatelství Fragment
Maňáková, Martina ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Obadalová, Kateřina (oponent)
Tématem práce je hodnocení marketingového mixu nakladatelství. Autorka analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použitím nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmu mohly udělat konkurenceschopnější.
Marketingový mix nakladatelství
Sirovátka, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vyhnánek, Tomáš (oponent)
Cílem práce je optimalizace složek marketingového mixu v nakladatelství. Práce popisuje nejdříve knihu jako fenomén doby, dále je zmíněna historie a vývoj knižního trhu v ČR. Stěžejní částí práce je popis marketingových činností nakladatelství s důrazem na marketingový mix. Teoretická strana problematiky je aplikována na české nakladatelství Doron.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   začátekpředchozí104 - 113  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.