Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané proudy kritiky médií
Říha, Filip ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Hronová, Tereza (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je především popis pěti vybraných proudů kritiky médií. Hlavním záměrem této práce je porovnání jednotlivých kritických teorií, vycházející z jejich základního popisu, ve kterém jsou vždy vyjádřeny podstatné myšlenky tohoto proudu, faktografické údaje jednotlivých myslitelů a dominantní instituty, které byly kritizovány. Práce poskytuje také informační charakter a základ k utvoření vlastního názoru na jednotlivé popisované kritické proudy. Čtenář tak v průběhu jejích čtení bude souborně seznámen nejen s popisovanými kritickými proudy, ale zároveň mu práce poskytuje popis nejdůležitějších základních pojmů, které se k nim vážou. Dále poskytuje náhled na problémy společnosti, které v ní panovaly v různých sounáležitostech, a to především v období druhé poloviny 20. a 21. století. Práce nabízí kritiku masové kultury, populární kultury, působení reklamy, problémy globalizovaných médií, narcistní společnosti, či náhled feministické kritiky médií. Práce poskytuje zhodnocení jednotlivých proudů se zamyšlením o možném vývoji kritiky médií do budoucnosti.
Vybrané proudy kritiky médií
Říha, Filip ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Hronová, Tereza (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je především popis pěti vybraných proudů kritiky médií. Hlavním záměrem této práce je porovnání jednotlivých kritických teorií, vycházející z jejich základního popisu, ve kterém jsou vždy vyjádřeny podstatné myšlenky tohoto proudu, faktografické údaje jednotlivých myslitelů a dominantní instituty, které byly kritizovány. Práce poskytuje také informační charakter a základ k utvoření vlastního názoru na jednotlivé popisované kritické proudy. Čtenář tak v průběhu jejích čtení bude souborně seznámen nejen s popisovanými kritickými proudy, ale zároveň mu práce poskytuje popis nejdůležitějších základních pojmů, které se k nim vážou. Dále poskytuje náhled na problémy společnosti, které v ní panovaly v různých sounáležitostech, a to především v období druhé poloviny 20. a 21. století. Práce nabízí kritiku masové kultury, populární kultury, působení reklamy, problémy globalizovaných médií, narcistní společnosti, či náhled feministické kritiky médií. Práce poskytuje zhodnocení jednotlivých proudů se zamyšlením o možném vývoji kritiky médií do budoucnosti.
Vliv psychologických a etických aspektů reklamy na psychiku člověka
Kaliánková, Jana ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum vlivu psychologických a etických aspektů reklamy na psychiku člověka. V teoretické části seznamuje čtenáře s tím, jak psychologie přispívá k tvorbě účinné reklamy, popisuje jednotlivé formy reklamy a psychologickou teorii motivace. Stěžejním tématem této části je etika v reklamách, etická samoregulaci reklamy, je zde také vymezena úloha Etického kodexu. Cílem výzkumu je za pomoci metody moderovaných rozhovorů odhalit faktory, které ovlivňují recepci (vnímání) reklamy. Moderované rozhovory jsou prováděny na vzorku deseti lidí. Na vybrané respondenty se nevztahují žádná předem definovaná kritéria. Práce současně také poskytuje přehled o tom, co považují oslovení lidé za etické v reklamách a jakým způsobem vnímají tuto problematiku. Jejím přínosem je odkrytí názorové různorodosti lidí, co se týká etických aspektů v reklamách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.