Název: The influence of psychological and ethical aspects of advertising on human psyche
Překlad názvu: Vliv psychologických a etických aspektů reklamy na psychiku člověka
Autoři: Kaliánková, Jana ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Etický kodex reklamy; etika v reklamách; moderovaný rozhovor; názorová odlišnost; psychologické aspekty; vnímání reklamy; different opinions; ethical aspects of advertising; moderate interview; psychological aspects of advertising; reception of advertising; the Code of advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25473

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76117


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet