Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Technologické řešení a návrh postupu sériové výroby plechové součásti
Žák, Martin ; Dvořáková, Jana (oponent) ; Dvořák, Jaromír (vedoucí práce)
V této závěrečné práci je řešen návrh plechového vyrobku imitujícího mapu světa, ktery slouží jako interiérová dekorace na stěnu. Navržen byl také postup sériové vyroby na základě vyhotovení prototypu a průzkumu vyrobních postupů.
Technologické řešení a návrh postupu sériové výroby plechové součásti
Žák, Martin ; Dvořáková, Jana (oponent) ; Dvořák, Jaromír (vedoucí práce)
V této závěrečné práci je řešen návrh plechového vyrobku imitujícího mapu světa, ktery slouží jako interiérová dekorace na stěnu. Navržen byl také postup sériové vyroby na základě vyhotovení prototypu a průzkumu vyrobních postupů.
Návrh produktu metodou Running Lean
Maralík, David ; Říha, David (vedoucí práce) ; Matznerová, Dagmar (oponent)
Cílem bakalářská práce je analyzovat problematiku návrhu a uvedení softwarových produktů na trh metodou Running Lean a na jejich základě vytvořit metodiku pro konkrétní společnost pro uvádění jejich produktů na trh. V úvodu práce je představena zkoumaná společnost a upřesněna celá této bakalářské práce. V teoretické části jsou představeny specifika uvádění softwarových produktů a metodiky, které se dnes užívají k jejich uvedení na trh. V praktické části je popsána navrhovaná metodika pro uvedení produktu na trh ve zkoumané společnosti. V závěru práce je poskytnut náhled na úspěšnost uvedení tohoto produktu a návrh možných změn a vylepšení do budoucnosti.
Úloha cestovní kanceláře v rozvoji cestovního ruchu v Jihočeském kraji
TUHÁČEK, František
Bakalářská práce analyzuje cestovní kancelář QUICKTOUR. Analýza byla zaměřena na propagaci, strategii, poskytované slevy a hlavně na poznání produktového portfolia cestovní kanceláře. V práci jsou uvedené trendy cestovního ruchu, které se odrážejí v doporučení pro cestovní kancelář. Další částí práce je terénní šetření, které bylo zaměřeno na obecné povědomí o cestovní kanceláři a zda by i rezidenti využili služeb cestovní kanceláře. Poté byl navržen produkt, který se snaží důkladně využít potenciálu cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Produkt je určený pro zahraniční klientelu a je tedy zaměřený na incoming - příjezdový cestovní ruch. Na závěr byli navrženy doporučení pro cestovní kancelář, které by měli motivovat nové potencionální klienty k návštěvě cestovní kanceláře.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.