Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv nákupního prostředí v prodejnách second hand na rozhodování spotřebitele
Krulová, Petra
Diplomová práce se zabývá identifikací významných faktorů nákupního prostředí, které ovlivňují spotřebitele při jeho rozhodování o nákupu. V teoretické části je rozebrána související literatura především týkající se maloobchodu, merchandisingu a nákupního prostředí. Pro získání dat byla provedena orientační analýza odvětví v České republice, mystery shopping ve vybraných prodejnách a bylo provedeno dotazníkové šetření doplněné kvalitativním šetřením ve formě řízených rozhovorů. Výsledky z analýzy získaných dat byly využity pro doporučení prodejcům second hand a pro společnost Bellitex s.r.o. byl vypracován konkrétní plán změn včetně kalkulace.
Vliv nákupního prostředí při pořizování spodního prádla
Krňávková, Barbora
Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního prostředí v prodejnách se spodním prádlem. Hlavním úkolem práce je navrhnout marketingová opatření, která pomohou prodejnám se spodním prádlem vytvořit vhodné prostředí a usnadní nakupujícím i prodávajícím celý nákupní proces. Práce se zaměřuje na identifikaci faktorů, emocí a pocitů, které ovlivňují a působí na zákazníka během nákupního procesu. Dále se zabývá určením, jaký vliv na zákazníka mají jednotlivé prvky nákupního prostředí obchodů se spodním prádlem. Byl využit kvalitativní a kvantitativní výzkum realizovaný prostřednictvím hloubkových rozhovorů s potenciálními zákazníky (n = 31) a dotazníkového šetření (n = 326). Jako doplněk výzkumu byl proveden mystery shopping(n = 10). Z výsledků výzkumu je patrné, že zákazníci jsou nejvíce ovlivněni personálem prodejny a největším problémem při nakupování spodního prádla je jeho zkoušení.
Vliv nákupního prostředí prodejen s potravinami na zákazníky v seniorském věku
Rečičárová, Denisa
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení nákupního prostředí maloobchodních prodejen s potravinami s ohledem na potřeby starších zákazníků a navrhnout opatření, která povedou k větší spokojenosti seniorů při pořizování potravin. Práce popisuje faktory, které jsou důležité pro starší spotřebitele při výběru prodejny s potravinami a další okolnosti, které s nákupem souvisí. Pro účely práce byl realizován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření (n = 229). Dotazníkové šetření bylo doplněno hloubkovými rozhovory se seniory (n = 40) a prodejci (n = 2) a pozorováním v prodejnách s potravinami. Sběr dát probíhal v březnu a dubnu roku 2017. Výsledná doporučení se zaměřovala zejména na zlepšení služeb a pohodlí pro seniory při nakupování potravin.
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
Dudíková, Eva
Tato diplomová práce se zabývá faktory, které na zákazníka působí v prodejně a ovlivňují jeho oblíbenost či neoblíbenost dané prodejny. Vysvětluje psychologii a chování zákazníka a jednotlivé elementy, které na zákazníka v prodejně a mimo ni mají vliv. Cílem této práce je vytvořit obecná doporučení pro prodejny - čemu by se primárně měly věnovat a na co si naopak mají dávat pozor, aby jejich prodejna byla u zákazníků oblíbená. K dosažení cíle byl použit kvalitativní průzkum realizovaný pomocí hloubkových rozhovorů se 48 zákazníky a s 10 manažery prodejen. Ke kvantitativnímu průzkumu bylo použito dotazníkového šetření na vzorku 468 osob.
Trojrozměrné modely v merchandisingu
Novosadová, Hana
Diplomová práce se zabývá problematikou maloobchodu a merchandisingu, konkrétně takzvaným visual merchandisingem. Práce se zaměřuje na jednotlivé prvky, které tvoří prostředí maloobchodu a vytváří pro zákazníky příjemnou nákupní atmosféru. Praktická část aplikuje získané poznatky na řešení rozhodovacího problému o osvětlení prodejny. Pomocí vymodelování prodejen v 3D softwaru a následného kvalitativního výzkumu preferencí spotřebitelů k jednotlivým návrhům, jsou zjišťovány možnosti osvětlení prodejen.
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
GRYCZOVÁ, Zuzana
Cílem této bakalářské práce bude prouzkoumat jednotlivé prvky nákupního prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce, kterou bude supermarket Terno České Budějovice. Vedle tohoto výzkumu se tato práce zaměří i na to, zda zákazníci supermarketu vytvořené prvky nákupního prostředí vůbec vnímají a jak na ně konkrétní prvky působí. Po zjištění těchto skutečností na základě dotazníkového šetření, budou následně doplněny možné návrhy na zlepšení takových prvků, se kterými budou zákazníci nejvíce nespokojeni.
Analýza nákupních podmínek prodejen HUDYsport a Rock Point
Šormová, Alena ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Vašek, Otakar (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou nákupních podmínek pro dvě prodejny s outdoorovým zbožím, HUDYsport a Rock Point. První kapitola je teoretickým podkladem, vymezuje pojem nákupní prostředí a jsou v ní vysvětleny jednotlivé pojmy tvořící nákupní podmínky. Ve druhé kapitole jsou detailně představeny obě analyzované společnosti, především jejich sortiment a služby pro zákazníky. Třetí kapitola se zabývá samotnou analýzou nákupních podmínek v obou prodejnách a jejich hodnocení pomocí dvou metod. První je terénní průzkum a subjektivní hodnocení autorky a druhý je marketingový výzkum pomocí dotazníků.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
VYŽRALOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost zákazníka vybrané maloobchodní jednotky s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem po provedených stavebních úpravách a změnách vnitřního uspořádání v prodejně. Vyhodnocení spokojenosti zákazníka bylo provedeno na základě dotazníkového šetření. Po zjištění nedostatků v prodejní jednotce, které vyplynuly z dotazníkového šetření, byl vytvořen návrh opatření.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
BRATHOVÁ, Jaroslava
Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem a na základě analýzy navrhnout opatření na zlepšení. Informace byly získány dotazováním a osobním pozorováním v prodejně. Následně byla data zpracována a vyhodnocena.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.