Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
Dudíková, Eva
Tato diplomová práce se zabývá faktory, které na zákazníka působí v prodejně a ovlivňují jeho oblíbenost či neoblíbenost dané prodejny. Vysvětluje psychologii a chování zákazníka a jednotlivé elementy, které na zákazníka v prodejně a mimo ni mají vliv. Cílem této práce je vytvořit obecná doporučení pro prodejny - čemu by se primárně měly věnovat a na co si naopak mají dávat pozor, aby jejich prodejna byla u zákazníků oblíbená. K dosažení cíle byl použit kvalitativní průzkum realizovaný pomocí hloubkových rozhovorů se 48 zákazníky a s 10 manažery prodejen. Ke kvantitativnímu průzkumu bylo použito dotazníkového šetření na vzorku 468 osob.
Hédonismus v české společnosti: sonda do vývoje hodnotových orientací v letech 1990 - 2011
Dudíková, Eva ; Vávra, Martin (vedoucí práce) ; Prudký, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnotami české společnosti v období 1990 - 2011 se zaměřením na hodnotu hédonismu. Využívá přitom metodu sekundární analýzy kvantitativních dat. Východiskem této práce je předpoklad, že společenská transformace, která započala v roce 1989, ovlivnila také oblast hodnot. Naším cílem je nabídnout odpovědi na následující otázky: 1) Změnil se v české společnosti v průběhu společenské transformace důraz na hédonismus? Pokud ano, jakým způsobem? Dochází k postupnému posilování této hodnoty? 2) Jaký vliv mají socio-demografické proměnné na hédonismus? Mění se diferencující vliv těchto proměnných na hédonismus v čase? Empirické části předchází část teoretická, která se věnuje tématu zkoumání hodnot v sociálních vědách a sociologii, zabývá se otázkou hodnotové stability a dynamiky, prezentuje model hodnotové dynamiky D. Slejšky a nastiňuje některé úvahy o vlivu společenských podmínek - konkrétně těch, které nastaly v souvislosti s přechodem od totalitní ke svobodné společnosti - na oblast hodnot. Klíčová slova hodnoty - hodnotová dynamika - hédonismus - společenská transformace - výzkumy veřejného mínění - sekundární analýza dat
Návrh podnikové strategie podniku Zdravý život
Dudíková, Eva
Bakalářská práce s názvem "Návrh podnikové strategie podniku Zdravý život" se zabývá problematikou strategického managementu - hledáním strategie ke zlepšování pozice podniku na trhu. V teoretické části jsou specifikovány metody, kterých lze k tomuto účelu využít. V praktické části je představen vybraný podnik, kterým je restaurace Zdravý život, a na něj jsou metody aplikovány. Výsledkem práce je navržení komplexní podnikové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.