Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cenová elasticita poptávky a akční slevy
Zeman, Jaroslav ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou slevových akcí. Vyhodnocení a návrhy úspěšné slevové akce vychází z analýzy cenové elasticity poptávky. Právě znalost cenové elasticity poptávky produktů je klíčovým atributem této práce. Na základě reálných dat analyzuje cenovou elasticitu produktů, ale navrhuje i jak lépe vytvářet a plánovat akční slevy v návaznosti na stanovené cíle obchodníka.
Design vinných etiket a nákupní chování spotřebitelů
Kotková, Anna
Bakalářská práce se zabývá designem vinných etiket a nákupním chováním spotřebitele. Součástí práce je marketingový výzkum, který metodou dotazování zjišťuje nákupní chování spotřebitelů v oblasti vinných etiket. Marketingový výzkum byl uskutečněn v Národním salónu vín, kde byla oslovena cílová skupina respondentů. V závěru najdeme souhrn situace na trhu vypozorované za pomocí sestavených dotazníků a celkové zhodnocení, které může být použito jako návrh pro řešení problematiky ve firmách České republiky.
Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15 - 29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava
Neuberger, Patrik
Neuberger, P., Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2015. Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování mladých spotřebitel ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací na Jižní Moravě. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces u této skupiny spotřebitelů a na základě těchto poznatků formulovat obecně platná marketingová doporučení. Pro výzkum je použita kvalitativní a kvantitativní metoda. Konkrétně metoda focus groups a dotazníkové šetření. Výsledky dotazníkové šetření jsou zpracovány ve shlukové analýze. Výsledkem této analýzy jsou pak shluky, které mají podobné vlastnosti a ovlivňují je podobné faktory. Na základě výstupů ze shlukové analýzy jsou formulována obecně platná marketingová doporučení pro jednotlivé shluky a jsou použitelná pro trh fast food restaurací na Jižní Moravě.
Nákupní chování spotřebitelů na trhu se sladkovodními rybami
Ondroušková, Martina
Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů na trhu se sladkovodními rybami a překážkám vyšší konzumace sladkovodních ryb. Hlavním cílem diplomové práce je formulovat doporučení pro firmy prodávající sladkovodní ryby a návrhy marketingové komunikace producentů sladkovodních ryb směrem ke spotřebitelům, které by měly vést ke zvýšení poptávky po českých sladkovodních rybách. Aby mohlo být stanoveného cíle dosaženo, bylo zkoumáno nákupní chování spotřebitelů prostřednictvím dotazníkového šetření (n = 355), hloubkových rozhovorů se spotřebiteli (n = 30) a hloubkových rozhovorů s producenty a prodejci českých sladkovodních ryb (n = 4). Výsledky kvalitativního i kvantitativního výzkumu byly vyhodnoceny, vypočítány četnosti a popisné statistiky a testovány závislosti. Na základě výsledků byla navrhnuta obecná doporučení pro firmy prodávajících sladkovodní ryby.
Empirické vyhodnocení efektů zavedení chatbotů v CS
Kneblová, Julie
Diplomová práce se zabývá vlivem zavedení chatbot technologie pro podporu prodeje a zákaznické služby. Cílem práce je vyhodnotit efekty, které po zavedení chatbotů působí na nákupní chování spotřebitelů a identifikovat faktory, jež ovlivňují ochotu komunikovat s touto technologií. Následně ze zjištěných poznatků vytvořit doporučení pro firmy uvažující o implementaci chatbot technologie, která by zároveň reflektovala specifika českého spotřebitele. Data pro primární výzkum jsou získána dotazníkovým šetřením a hloubkovými rozhovory. Kvantitativní výzkum následně slouží pro zpracování faktorové analýzy, která identifikuje faktory ovlivňující komunikaci s chatboty.
Cenová elasticita poptávky a akční slevy
Zeman, Jaroslav ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou slevových akcí. Vyhodnocení a návrhy úspěšné slevové akce vychází z analýzy cenové elasticity poptávky. Právě znalost cenové elasticity poptávky produktů je klíčovým atributem této práce. Na základě reálných dat analyzuje cenovou elasticitu produktů, ale navrhuje i jak lépe vytvářet a plánovat akční slevy v návaznosti na stanovené cíle obchodníka.
Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15 - 29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava
Neuberger, Patrik
Neuberger, P., Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2015. Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování mladých spotřebitel ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací na Jižní Moravě. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces u této skupiny spotřebitelů a na základě těchto poznatků formulovat obecně platná marketingová doporučení. Pro výzkum je použita kvalitativní a kvantitativní metoda. Konkrétně metoda focus groups a dotazníkové šetření. Výsledky dotazníkové šetření jsou zpracovány ve shlukové analýze. Výsledkem této analýzy jsou pak shluky, které mají podobné vlastnosti a ovlivňují je podobné faktory. Na základě výstupů ze shlukové analýzy jsou formulována obecně platná marketingová doporučení pro jednotlivé shluky a jsou použitelná pro trh fast food restaurací na Jižní Moravě.
Design vinných etiket a nákupní chování spotřebitelů
Kotková, Anna
Bakalářská práce se zabývá designem vinných etiket a nákupním chováním spotřebitele. Součástí práce je marketingový výzkum, který metodou dotazování zjišťuje nákupní chování spotřebitelů v oblasti vinných etiket. Marketingový výzkum byl uskutečněn v Národním salónu vín, kde byla oslovena cílová skupina respondentů. V závěru najdeme souhrn situace na trhu vypozorované za pomocí sestavených dotazníků a celkové zhodnocení, které může být použito jako návrh pro řešení problematiky ve firmách České republiky.
Podnikatelský plán a marketingová strategie vlastního podnikání v oblasti vín
Dragounová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je pro firmu podnikající v oblasti prodeje vín sestavit podnikatelský plán včetně marketingové strategie. Cílem je tedy stanovit, kam má společnost směřovat, jaké jsou její mise, vize a cíle. Zároveň má plán ukázat, zda je celá koncepce podniku finančně realizovatelná. Podnikatelský plán a především část marketingová strategie vychází z analýzy konkurence a analýzy zákazníka. Marketingová strategie je postavena na tradičním marketingovém mixu. Hlavní požadavek na celý podnikatelský plán je jeho maximální využitelnost v praxi. Tato praktická část je doplněna teoretickými východisky s důrazem na postup sestavování podnikatelského plánu, zpracování marketingové strategie a nákupní chování spotřebitele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.