Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán a marketingová strategie vlastního podnikání v oblasti vín
Dragounová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je pro firmu podnikající v oblasti prodeje vín sestavit podnikatelský plán včetně marketingové strategie. Cílem je tedy stanovit, kam má společnost směřovat, jaké jsou její mise, vize a cíle. Zároveň má plán ukázat, zda je celá koncepce podniku finančně realizovatelná. Podnikatelský plán a především část marketingová strategie vychází z analýzy konkurence a analýzy zákazníka. Marketingová strategie je postavena na tradičním marketingovém mixu. Hlavní požadavek na celý podnikatelský plán je jeho maximální využitelnost v praxi. Tato praktická část je doplněna teoretickými východisky s důrazem na postup sestavování podnikatelského plánu, zpracování marketingové strategie a nákupní chování spotřebitele.

Viz též: podobná jména autorů
1 Dragounová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.