Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití náčiní a nářadí v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Pechová, Jana ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím náčiní a nářadí v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ. V teoretické části se věnuji samotnému obsahu tělesné výchovy, historií, významu a druhům využívaného náčiní a nářadí. Vše je doplněno o novinky, které jsou na trhu k dispozici. Dále jsem u každého využívaného náčiní a nářadí uvedla způsob jeho využití v praxi. Ve výzkumné části jsem jako hlavní metodu využila dotazník a jako doplňující metodu řízený rozhovor s učiteli tělesné výchovy a také s prodejci náčiní a nářadí. Zvolenými metodami výzkumu jsem zjistila, že učitelé využívají náčiní a nářadí každou vyučovací hodinu i přes veškeré překážky, které jim stojí v cestě k ideální výuce tělesné výchovy. Největším problém učitelů tělesné výchovy jsou malé tělocvičny, nízký počet jednotlivých pomůcek, málo vyučovaných hodin TV a hlavně nedostatečné finanční prostředky. KLÍČOVÁ SLOVA náčiní, nářadí, využití, tělesná výchova, 1. stupeň, základní škola
Využití náčiní a nářadí v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Pechová, Jana ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím náčiní a nářadí v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ. V teoretické části se věnuji samotnému obsahu tělesné výchovy, historií, významu a druhům využívaného náčiní a nářadí. Vše je doplněno o novinky, které jsou na trhu k dispozici. Dále jsem u každého využívaného náčiní a nářadí uvedla způsob jeho využití v praxi. Ve výzkumné části jsem jako hlavní metodu využila dotazník a jako doplňující metodu řízený rozhovor s učiteli tělesné výchovy a také s prodejci náčiní a nářadí. Zvolenými metodami výzkumu jsem zjistila, že učitelé využívají náčiní a nářadí každou vyučovací hodinu i přes veškeré překážky, které jim stojí v cestě k ideální výuce tělesné výchovy. Největším problém učitelů tělesné výchovy jsou malé tělocvičny, nízký počet jednotlivých pomůcek, málo vyučovaných hodin TV a hlavně nedostatečné finanční prostředky. KLÍČOVÁ SLOVA náčiní, nářadí, využití, tělesná výchova, 1. stupeň, základní škola
Komparace pravidel moderní gymnastiky a obsahu závodních sestav ve dvou olympijských cyklech
Illichová, Martina ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
V diplomové práci jsou srovnávány výkony a obtížnost jednotlivých sestav gymnastek na světové úrovni. Dále jsou porovnány pravidla dvou olympijských cyklů, olympijského cyklu v období 2009-2012 a olympijského cyklu v období 2013-2016. Sledováním a pozorováním zjistím, z jakého důvodu dosahuje česká reprezentantka umístění až v páté desítce startovního pole. V diplomové práci budu pozorovat jednu z nejlepších evropských závodnic v moderní gymnastice (MG) A. Maksymenko z Ukrajiny, která se pravidelně účastní evropských, světových šampionátů a olympijských her, a nejlepší českou závodnici bez olympijské účasti M. Míčkovou. Dále budu sledovat jednu z nejstarších závodnic rakouské národnosti, která se také pravidelně účastní evropských a světových šampionátů i olympijských her, avšak na hraně postupu na ně, tedy odpovídá bližší úrovni ČR. Pozorováním videozáznamů všech čtyř volných sestav (obruč, míč, kužele a stuha) gymnastek, dle mezinárodních pravidel MG, komplexně srovnám změnu pravidel platných v současném olympijském cyklu a předešlých pravidel minulého olympijského cyklu. V tomto rozboru se zaměřím na sestavu jako celek, z hlediska počtu prvků obtížnosti, "risků" (rotačních prvků pod náčiním), mistrovství jako netradiční manipulace s náčiním a tanečních variací. Výsledky ukázaly, že obsah a...
Zjišťování současného stavu materiálních podmínek pro výuku tělesné výchovy na středních školách okresu Prachatice\\
ŽIŽKOVÁ, Marie
Diplomová práce se zabývá zjišťováním současného stavu materiálních podmínek pro výuku tělesné výchovy na středních školách okresu Prachatice. Výzkum byl proveden na podzim roku 2010 a bylo do něho zahrnuto celkem šest škol (pět škol veřejných a jedna škola soukromá). Soukromá škola byla z výzkumu vyřazena z důvodu neposkytnutí informací. Při výzkumu byly použity tyto metody: metoda dotazníku, metoda přímého pozorování a metoda interview. Výsledky byly v diplomové práce zpracovány do tabulek. Z celkových výsledků vyplývá, že z pěti škol mají čtyři školy podmínky pro výuku tělesné výchovy vyhovující a jedna škola má podmínky pro výuku tělesné výchovy nedostačující.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.