Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odlehčovací brzdy užitkových vozidel
Breckl, Lukáš ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce shrnuje poznatky ohledně odlehčovacích brzd nákladních vozidel a autobusů. Zabývá se principem jejich funkce a konstrukčním řešením. Práce je rozdělena na pět základních částí. První část popisuje potřebný brzdný výkon pro zpomalení vozidla. Druhou část tvoří základní charakteristika odlehčovacích brzd. Obsahem třetí části je rozdělení a popis jednotlivých druhů. Čtvrtá část srovnává jednotlivé druhy retardérů. Poslední část je věnována vývojovým trendům. Práce má charakter rešerše a neobsahuje žádné vlastní konstrukční návrhy.
Snižování mechanických ztrát ve ventilovém rozvodu
Kučera, Pavel ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této práce jsou mechanické ztráty ve ventilovém rozvodu. Účelem práce je popsat vznik jednotlivých ztrát a jejich možné snížení. Hlavním činitelem vzniku ztrát je tření. Výsledkem práce je poukázat na možné metody vedoucí ke snížení tření a jiných vlivů působících na ventilový rozvod. Přínosem je popsání různých druhů povrchových a konstrukčních úprav ventilových rozvodů, které jsou již užívány, nebo v některých případech jsou ve stavu vývoje.
Měření zpomalení nákladních automobilů nad 12 tun při brzdění motorem
Süttő, Daniel ; Haring, Andrej (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá meraním spomalenia nákladných vozidiel pri brzdení motorom. Hmotnosť daných vozidiel je väčšia ako 12 t. Diplomovú prácu je možné rozčleniť na teoretickú časť a na praktickú časť. V teoretickej časti sú vymedzené odborné predpoklady k úspešnému zvládnutiu danej problematiky. Dôraz sa kladie na konštrukciu nákladných vozidiel a na jazdné odpory, ktoré značne ovplyvňujú priebeh spomalenia. Diplomová práca rozoberá aj technické riešenie jednotlivých možností brzdenia a tiež funkciu prevodovky. V praktickej časti je popísaná metodika merania. Uvedené sú tiež meracie prístroje, prostredníctvom ktorých sa merania realizovali. Hlavnú časť práce tvoria namerané hodnoty jednotlivých nákladných vozidiel a samotná interpretácia nameraných hodnôt. V závere diplomovej práce je uvedené výsledné hodnotenie nameraných dát.
Měření zpomalení nákladních automobilů nad 12 tun při brzdění motorem
Süttő, Daniel ; Haring, Andrej (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá meraním spomalenia nákladných vozidiel pri brzdení motorom. Hmotnosť daných vozidiel je väčšia ako 12 t. Diplomovú prácu je možné rozčleniť na teoretickú časť a na praktickú časť. V teoretickej časti sú vymedzené odborné predpoklady k úspešnému zvládnutiu danej problematiky. Dôraz sa kladie na konštrukciu nákladných vozidiel a na jazdné odpory, ktoré značne ovplyvňujú priebeh spomalenia. Diplomová práca rozoberá aj technické riešenie jednotlivých možností brzdenia a tiež funkciu prevodovky. V praktickej časti je popísaná metodika merania. Uvedené sú tiež meracie prístroje, prostredníctvom ktorých sa merania realizovali. Hlavnú časť práce tvoria namerané hodnoty jednotlivých nákladných vozidiel a samotná interpretácia nameraných hodnôt. V závere diplomovej práce je uvedené výsledné hodnotenie nameraných dát.
Odlehčovací brzdy užitkových vozidel
Breckl, Lukáš ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce shrnuje poznatky ohledně odlehčovacích brzd nákladních vozidel a autobusů. Zabývá se principem jejich funkce a konstrukčním řešením. Práce je rozdělena na pět základních částí. První část popisuje potřebný brzdný výkon pro zpomalení vozidla. Druhou část tvoří základní charakteristika odlehčovacích brzd. Obsahem třetí části je rozdělení a popis jednotlivých druhů. Čtvrtá část srovnává jednotlivé druhy retardérů. Poslední část je věnována vývojovým trendům. Práce má charakter rešerše a neobsahuje žádné vlastní konstrukční návrhy.
Snižování mechanických ztrát ve ventilovém rozvodu
Kučera, Pavel ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této práce jsou mechanické ztráty ve ventilovém rozvodu. Účelem práce je popsat vznik jednotlivých ztrát a jejich možné snížení. Hlavním činitelem vzniku ztrát je tření. Výsledkem práce je poukázat na možné metody vedoucí ke snížení tření a jiných vlivů působících na ventilový rozvod. Přínosem je popsání různých druhů povrchových a konstrukčních úprav ventilových rozvodů, které jsou již užívány, nebo v některých případech jsou ve stavu vývoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.