Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spalovací motory pro sportovní účely
Smékal, Tomáš ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje popis základního principu spalovacího motoru, součástí, které zajišťují chod motoru a také popis možných úprav pro motoristický sport. Uvedl jsem několik zajímavých řešení praktických závodních pohonů a pokusil jsem se stručně charakterizovat několik nejznámějších šampionátů automobilového motorsportu. Zaměřil jsem se na pochopení chodu spalovacího motoru, což je obecným předpokladem pro možné úpravy ať už na úrovni špičkových závodů nebo civilní úpravy sériových pohonů.
Sportovní vozy BMW - od historie až po současnost
Bartoš, Martin ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této práci je uveden chronologický přehled nejvýznamnějších sportovních vozů BMW od počátku automobilky až po současné modely, které se určitým způsobem zapsali do historie motoristického sportu. V první části práce je pojednáno o historii automobilky BMW. V další části se pak práce zaměřuje na jednotlivé vozy. U každého modelu je popsáno jeho konstrukční řešení, případně poukázáno na různé netradiční konstrukce. Dále velmi stručný výčet jeho úspěchů na závodních tratích a nakonec jsou uvedeny jeho nejdůležitější technické parametry.
Organizace sportovní akce Barum Czech Rally Zlín 2016
Dobeš, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Organizace sportovní akce Barum Czech Rally Zlín 2016 Cíle: Hlavním cílem této práce je rozbor managementu sportovní akce Barum Czech Rally Zlín 2016 a snaha o zjištění nedostatků a rezerv při pořádání této sportovní akce. Následně navrhnout konkrétní změny pro zlepšení a zefektivnění celkové koncepce a organizace Barum Czech Rally Zlín 2017 a následujících ročníků. Metody: V této práci byly použity tyto metody: případové studie, analýza dokumentů, zúčastněné pozorování a polostrukturovaný rozhovor. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je soubor návrhů, doporučení a opatření pro další ročníky využívajících výsledků SWOT analýzy akce. Klíčová slova: Motoristický sport, Rally, závod, management sportovní akce, SWOT analýza.
Spalovací motory pro sportovní účely
Smékal, Tomáš ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje popis základního principu spalovacího motoru, součástí, které zajišťují chod motoru a také popis možných úprav pro motoristický sport. Uvedl jsem několik zajímavých řešení praktických závodních pohonů a pokusil jsem se stručně charakterizovat několik nejznámějších šampionátů automobilového motorsportu. Zaměřil jsem se na pochopení chodu spalovacího motoru, což je obecným předpokladem pro možné úpravy ať už na úrovni špičkových závodů nebo civilní úpravy sériových pohonů.
Sportovní vozy BMW - od historie až po současnost
Bartoš, Martin ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této práci je uveden chronologický přehled nejvýznamnějších sportovních vozů BMW od počátku automobilky až po současné modely, které se určitým způsobem zapsali do historie motoristického sportu. V první části práce je pojednáno o historii automobilky BMW. V další části se pak práce zaměřuje na jednotlivé vozy. U každého modelu je popsáno jeho konstrukční řešení, případně poukázáno na různé netradiční konstrukce. Dále velmi stručný výčet jeho úspěchů na závodních tratích a nakonec jsou uvedeny jeho nejdůležitější technické parametry.
Analýza marketingového mixu motoristického areálu
Křížová, Ilona ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Fousek, Vlastimil (oponent)
Motoristické disciplíny autocross, rallycross a motocross již nemají ve světě takové postavení jako ve své nedávné historii. O diváckou přízeň se musí dělit s rostoucí nabídkou jiných lákavých volnočasových aktivit, mezi kterými si lidé pečlivě vybírají. Zároveň se autokluby spravující motoristické areály, ve kterých se pořádají nejrůznější podniky těchto sportovních disciplín, musí vyrovnat s odlivem finančních prostředků či věcné podpory od některých sponzorů. Ti začínají mnohem pečlivěji selektovat sporty, se kterými chtějí spojit svoji značku. Pro dosažení celkové prosperity motoristických areálů je proto nutné zaměřit marketingovou komunikaci oběma směry, B2B i B2C. Teoretická část seznamuje se strategickým marketingem ve sportovním prostředí s hlavním zaměřením na marketingový mix. Praktická část se pomocí empirické a teoretické metody zabývá analýzou marketingového mixu autocrossových, rallycrossových a motocrossových areálů v České republice. Závěr praktické části se věnuje samotnému naplnění cíle diplomové práce. Nejprve je proveden rozbor marketingového mixu autocrossového, rallycrossového a motocrossového areálu Sedlčanské Kotliny. Zjištěné informace jsou pak následně aplikovány na vytvoření nové marketingové strategie sportovního zařízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.