Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konflikt v Libyi na pozadí teórií médií a politiky
Kmošena, Jakub ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomova pra ca sa zaobera problematikou obecne ho vzt ahu moderny ch me dii a zahranic nej politiky. Vo vseobecnom kontexte tohto vzt ahu sme sa zamerali na teo riu CNN efektu, popisuju cu pric iny a jednotlive prejavy vza jomnej interakcie me dii a politiky. CNN efekt analyzujeme na konkre tnom priklade ozbrojene ho konfliktu v Libyi ajeho media lnom pokryti vy znamny mi americky mi dennikmi. Kombina ciou jestvuju cich meto d vy skumu CNN efektu sme vytvorili adaptovany vy skumny ra mec, zaloz eny na kvantitativnej obsahovej analy ze vsetky ch cla nkov s hlavnou te mou Libya publikovany ch po dobu 33 dni od vypuknutia nepokojov po prijatie rezolu cie Bezpec nostnej rady OSN v denniku The New York Times a USA Today. Hlavny mi posudzovany mi premenny mi sa stali da tum publikovania textu, jeho rozsah, taz iskova te ma, rubrika a predovsetky m hodnotove zameranie textu v prospech ci neprospech ozbrojenej intervencie. Analy zu media lneho pokrytia sme na sledne konfrontovali s faktografickou analy zou vy voja konfliktu v totoz nom casovom obdobi. Vy sledky vy skumu potvrdili potencia lny vzt ah medzi media lnym pokrytim konfliktu arozhodnutim americkej diplomacie zapojit sa vojensky ch opera cii spojeny ch s plnenim rezolu cie Bezpec nostnej rady OSN. Preuka zanie absolu tnej kauzality je zial...
Konflikt v Libyi na pozadí teórií médií a politiky
Kmošena, Jakub ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomova pra ca sa zaobera problematikou obecne ho vzt ahu moderny ch me dii a zahranic nej politiky. Vo vseobecnom kontexte tohto vzt ahu sme sa zamerali na teo riu CNN efektu, popisuju cu pric iny a jednotlive prejavy vza jomnej interakcie me dii a politiky. CNN efekt analyzujeme na konkre tnom priklade ozbrojene ho konfliktu v Libyi ajeho media lnom pokryti vy znamny mi americky mi dennikmi. Kombina ciou jestvuju cich meto d vy skumu CNN efektu sme vytvorili adaptovany vy skumny ra mec, zaloz eny na kvantitativnej obsahovej analy ze vsetky ch cla nkov s hlavnou te mou Libya publikovany ch po dobu 33 dni od vypuknutia nepokojov po prijatie rezolu cie Bezpec nostnej rady OSN v denniku The New York Times a USA Today. Hlavny mi posudzovany mi premenny mi sa stali da tum publikovania textu, jeho rozsah, taz iskova te ma, rubrika a predovsetky m hodnotove zameranie textu v prospech ci neprospech ozbrojenej intervencie. Analy zu media lneho pokrytia sme na sledne konfrontovali s faktografickou analy zou vy voja konfliktu v totoz nom casovom obdobi. Vy sledky vy skumu potvrdili potencia lny vzt ah medzi media lnym pokrytim konfliktu arozhodnutim americkej diplomacie zapojit sa vojensky ch opera cii spojeny ch s plnenim rezolu cie Bezpec nostnej rady OSN. Preuka zanie absolu tnej kauzality je zial...
Seniorský marketing
Vojtová, Markéta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Cabová, Františka (oponent)
Diplomová práce "Seniorský marketing" se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na generaci ve věku nad padesát let. Popisuje specifika této generace v souvislosti s jejím spotřebním chováním. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum věnující se spotřebnímu chování seniorů ve vztahu k internetovému obchodování. Pro marketingový výzkum bylo využito dotazníkové šetření. Analýza získaných výsledků informuje o vztahu seniorů k internetovému obchodování, které je z velké části doménou mladší již internetové generace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.