Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a implementace závodní počítačové hry
Dvořák, Tomáš ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit závodní hru, pro obnovení zájmu o tento žánr. Hra je vyvíjena v Unity a je inspirovaná mnoha známými tituly. Nejvíce se podobá hře Trackmania. Hráč závodí na jedné předem vytvořené mapě a účel hry je dojet do cíle co nejrychleji, a tím porazit předem najeté časy. Celkově hráč může získat tato ocenění – žádné, bronzové, stříbrné, zlaté a platinové. Práce popisuje nejen implementaci hry, ale také testování a změny na základě této zpětné vazby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.