|
Vláček řízený mikropočítačem
Kavánková, Iva ; Kapinus, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením modelového kolejiště pomocí kamery. Věnuje se analýze, návrhu a realizaci vestavěného systému. Jedná se o zpracování obrazu v reálném čase a jeho následného vyhodnocení. Navržený a realizovaný produkt tvoří kolejiště se senzorem, k jejichž řízení je použita open-source platforma Arduino Mega 2560 a mikropočítač Raspberry Pi 3 model B. Výsledný systém byl implementován v programovacím jazyku Wiring a ve skriptovacím jazyce Python.
|
| |
|
Vláček řízený mikropočítačem
Kavánková, Iva ; Kapinus, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením modelového kolejiště pomocí kamery. Věnuje se analýze, návrhu a realizaci vestavěného systému. Jedná se o zpracování obrazu v reálném čase a jeho následného vyhodnocení. Navržený a realizovaný produkt tvoří kolejiště se senzorem, k jejichž řízení je použita open-source platforma Arduino Mega 2560 a mikropočítač Raspberry Pi 3 model B. Výsledný systém byl implementován v programovacím jazyku Wiring a ve skriptovacím jazyce Python.
|
| |
|
Fenomén modelářství ve výtvarné edukaci (teoretická práce)
SVOBODOVÁ, Edita
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem modelářství. První část práce je věnována historii modelů ve světě i v České republice. Nejprve je obecně popsána historie od pravěku až po současnost. Poté se práce soustřeďuje na vybrané modely a instituce, ve kterých modely nalezneme. Druhá část popisuje vybrané publikace a periodika, jež se zabývají tímto tématem. Ve třetí části se práce zabývá vztahem modelářství a výtvarné výchovy, popřípadě vztah modelářství a vyučování na základní škole. Jsou zde popsány názory dětí na modely a teoretický nástin projektů, jejichž hlavním tématem jsou modely. Práce si klade za cíl informovat především pedagogy o využití modelů ve vyučování.
|
| |
| |