Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.