Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Novotná, Vanesa
NOVOTNÁ, V. Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákazníků vinařského podniku, která vede k navržení marketingové strategie vedoucí k dostání podniku do pově-domí potenciálních zákazníků a následného dosažení zisku. K analýze zákazníků bylo využito dotazníkové šetření, k analýze vybraného vinařství sběr sekundár-ních dat za pomoci hloubkového rozhovoru s majitelem. Po vyhodnocení byla na-vřena vhodná komunikace vedoucí k dosažení stanovených cílů.
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
RADOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je stanovit trendy na základě analýzy marketingového prostředí dané firmy a vytipovat silné a slabé stránky, popřípadě odhadnout ohrožení a možnosti firmy. Byla aplikována analýza marketingového prostředí na podnik Potrefená husa. Rozdělena je do dvou částí, přičemž v první, analýze mikroprostředí, je rozebrán podnik a aplikován Porterův model pěti sil. A v části druhé je zanalyzováno makroprostředí pomocí STEP analýzy.V závěru došlo ke stanovení trendů a vytipovaní silných a slabých stránek, popřípadě ohrožení a možností pro podnik Potrefená husa.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.