Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Zeman, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Tichá, Jitka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice hodnocení spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je zhodnotit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě výsledků marketingového výzkumu potom navrhnout taková opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků, a to s co nejnižšími náklady. Výstupem práce je aplikace zpracovaná v programu MS Excel 2007 a v programu MS Visio 2007. Aplikace obsahuje všechna navrhovaná opatření a je připravena pro možnost praktického využití. Samotná aplikace pro svůj rozsah není součástí diplomové práce, ale v práci jsou zmíněny všechny výstupy aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.