Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivita destinačních marketingových kampaní na příkladu Německé turistické centrály.
Tichá, Martina ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Machová, Soňa (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku hodnocení efektivnosti destinačních marketingových kampaní, která v posledních letech v souvislosti s rostoucí konkurencí na trhu cestovního ruchu a se změnami v systému nastavení veřejných podpor v tomto odvětví nabývá na významu. Teoretická část práce se zabývá pojmem destinace cestovního ruchu, možnostmi marketingové komunikace národních turistických organizací a popisuje hodnocení efektivity kampaní dle metodiky VisitBritain. Praktická část práce se zaměřuje na činnost a strategii Německé turistické centrály a její hlavní kampaň pro rok 2015- Tradice a zvyky. Cílem práce je otestování metodiky hodnocení dopadů destinačního marketingu dle přístupu VisitBritain na kampani Německé turistické centrály, následná úprava metodiky na základě výsledků šetření a vyhodnocení kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.