Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole
Horynová, Petra ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
NÁZEV: Rozvoj čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole AUTOR: Mgr. Petra Horynová KATEDRA speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Pavlína Šumníková, Ph.D. Abstrakt Bakalářská práce pojednává o uplatnění významu kombinace různých metod výuky čtení pro žáky s kombinovaným postižením na základní škole. První část vymezuje pojem kombinované postižení, seznamuje s podmínkami integrace žáků s kombinovaným postižením do základní školy. Druhá část seznamuje s metodami výuky čtení, vymezuje vnitřní podmínky, které jsou důležité pro osvojení si dovednosti čtení za běžných podmínek a determinanty, které ovlivňující proces výuky čtení u dětí s kombinovaným postižením. Cílem empirického šetření je analýza metod a podmínek výuky čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole, zmapování vývoje čtenářských dovedností u skupiny žáků s kombinovaným postižením a ověření významu kombinace prvků různých výukových metod čtení. Klíčová slova: kombinované postižení, žák s kombinovaným postižením na základní škole, čtení, metody výuky čtení
Rozvoj čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole
Horynová, Petra ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
NÁZEV: Rozvoj čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole AUTOR: Mgr. Petra Horynová KATEDRA speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Pavlína Šumníková, Ph.D. Abstrakt Bakalářská práce pojednává o uplatnění významu kombinace různých metod výuky čtení pro žáky s kombinovaným postižením na základní škole. První část vymezuje pojem kombinované postižení, seznamuje s podmínkami integrace žáků s kombinovaným postižením do základní školy. Druhá část seznamuje s metodami výuky čtení, vymezuje vnitřní podmínky, které jsou důležité pro osvojení si dovednosti čtení za běžných podmínek a determinanty, které ovlivňující proces výuky čtení u dětí s kombinovaným postižením. Cílem empirického šetření je analýza metod a podmínek výuky čtení u dětí s kombinovaným postižením na základní škole, zmapování vývoje čtenářských dovedností u skupiny žáků s kombinovaným postižením a ověření významu kombinace prvků různých výukových metod čtení. Klíčová slova: kombinované postižení, žák s kombinovaným postižením na základní škole, čtení, metody výuky čtení

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.