Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Návrh strategie rozvoje firmy
Václavík, Tomáš ; Luňák, Libor (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zvolení vhodné strategie, kterou by se měla společnost dále ubírat. K tomuto zjištění nám poslouží zejména strategická a finanční analýza. Výstupem těchto analýz bude SWOT analýza, kde budou všechny údaje shrnuty do jednotlivých bodů. Následně bude provedeno rozhodnutí na základě SWOT analýzy, jakým způsobem by se měla společnost dále realizovat, jinými slovy zvolíme budoucí strategii podle příslušného SWOT kvadrantu.
Industry 4.0 - readiness of industries
Papcunová, Zuzana ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Bakalářská práce se věnuje současně velmi diskutovanému tématu - Průmysl 4.0 a jeho současnému a budoucímu zásahu do podniků v hutním průmyslu. V teoretické části práce je představení konceptu Průmysl 4.0, státních koncepcí, ekonomické situace v průmyslu a postavení České republiky ve světě průmyslu. Výsledkem práce bude zjištění připravenosti hutních podniků k této nové průmyslové revoluce. Dotazníkové šetření mezi odborníky z praxe v konkrétních hutních firmách na Slovensku i Česku ukáží jako jsou vnímány nové výzvy s příchodem nových technologií a kdy by se mohly stát standardem.
Návrh strategie rozvoje firmy
Václavík, Tomáš ; Luňák, Libor (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zvolení vhodné strategie, kterou by se měla společnost dále ubírat. K tomuto zjištění nám poslouží zejména strategická a finanční analýza. Výstupem těchto analýz bude SWOT analýza, kde budou všechny údaje shrnuty do jednotlivých bodů. Následně bude provedeno rozhodnutí na základě SWOT analýzy, jakým způsobem by se měla společnost dále realizovat, jinými slovy zvolíme budoucí strategii podle příslušného SWOT kvadrantu.
Analysis of marketing strategy of the company Jamex s.r.o. on Slovak market
Jancová, Andrea ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pacek, Peter (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii slovenské firmy JAMEX s.r.o., která se věnuje prodeji i produkci hutnického materiálu a betonářské ocele. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii na slovenském trhu prostřednictvím situační analýzy, SWOT analýzy a marketingového mixu. Na základě zjištěných dat z provedených analýz jsou navrhnuté konkrétní doporučení pro zlepšení marketingové strategie a upevnění postavení firmy na trhu. Závěrečná část práce popisuje Českou republiku jako možnou destinaci rozšíření působnosti firmy. Rovněž jsou vyjmenované potenciální formy vstupů na zahraniční trh a hlavní pozitiva a negativa vyplývající z daného vstupu.
Finanční analýza metalurgického průmyslu ve vybraných evropských státech
Rón, František ; Bobek, Michal (vedoucí práce) ; Šmídová, Radana (oponent)
Práce analyzuje metalurgický průmysl ve vybraných evropských státech -- v České republice, v Polsku, ve Slovenské republice a ve Slovinsku v letech 2006 -- 2010. Dále je provedena srovnávací analýza vybraného zástupce odvětví (U. S. Steel Košice, s.r.o.) se slovenským metalurgickým průmyslem. Zároveň je zkoumáno, zda se na průmyslu podepsala tzv. finanční krize, která vypukla v roce 2007 v USA. Finanční analýza je provedena za pomoci tradičních ukazatelů rentability, likvidity, aktivity, zadluženosti a také horizontální a vertikální analýzy účetních výkazů. K získání vstupních dat byla použita databáze Amadeus.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.