Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza automobilového odvětví v České republice
Krönerová, Nikola
Krönerová, N. Strategická analýza automobilového odvětví v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá vypracováním doporučení pro volbu vhodné strategie k upev-nění konkurenceschopnosti podniků působících v dodavatelském odvětví plastových vý-lisků pro výrobce automobilů. Ve vlastní práci byly pro výsledek práce využity analýzy vnějšího prostředí a analýza konkurenčních sil. Pro posouzení atraktivity odvětví a návrhu strategie pro podniky působící v tomto odvětví bylo využito matic EFE, SPACE a GE. Do-davatelům bylo navrženo doporučení agresivních strategií s novými investicemi a inova-cemi odvětví, zvyšování tržních podílů, využití konsolidací, outsourcingu a efektivních MIS pro udržení nebo vyrovnání se vůdčím firmám na trhu na jednotlivých "Tier" úrov-ních.
Possibility of Entry into the Textile Production Industry in the Czech Republic
Turková, Alice
Téma této bakalářské práce je Možnost vstupu na trh textilního průmyslu v České republice. Hlavním cílem práce je tedy vyhodnocení vstupu a následné atraktivity,které je vytvořeno na základě metody párového srovnávání. V teoretické části práce jsou popsány metody, které jsou následně aplikovány v praktické části. Hlavním zdrojem pro finální hodnocení je PEST analýza, Porterův model pěti sil, bariéry vstupu,změnotvorné hybné síly a nakonec atraktivita odvětví, která je vyhodnocena jako 3,42.Toto číslo indikuje atraktivitu jako lehce nadprůměrnou. Potenciální zájemce o vstup by měla být firma specializovaná pouze na určitý druh vysoce kvalitních a inovativních produktů.
Obecná doporučení českým strojírenským podnikům pro vstup na mexický trh
Nováková, Markéta
Tato diplomová práce je zaměřená na formulaci obecných doporučení pro české strojírenské společnosti, které by chtěly vstoupit na mexický trh. Práce analyzuje získaná data týkající se současné, ale i předpokládané budoucí situace na mexickém trhu. Vlastní práce analyzuje makro a mikroprostředí, definuje příležitosti a hrozby na mexickém trhu pomocí analýzy PESTE a Porterova modelu pěti hybných sil. Práce dále blíže zkoumá podmínky českých firem pro vstup na mexický trh pomocí matic GE, EFE a SPACE. Výsledným zjištěním práce je trpělivý způsob pronikání na trh prostřednictvím obchodního partnera či obchodního agenta
Atraktivita odvětví úklidu v České republice
Handlířová, Aneta
Handlířová, A. Atraktivita odvětví úklidu v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato diplomová práce se zabývá analýzou odvětví úklidu v České republice. Cílem diplomové práce je zhodnocení atraktivity celého odvětví a následná formulace doporučení pro stávající podniky v odvětví úklidu a pro podniky se zájmem o vstup do tohoto odvětví. Ve vlastní práci byla použita analýza PESTE pro zhod-nocení makroprostředí a Porterův model pěti hybných sil pro zhodnocení mikro-prostředí, doplněný o objektivizaci. Z výsledků analýz byly identifikovány příleži-tosti a hrozby odvětví úklidu. Dále pro posouzení samotné atraktivity a pro for-mulaci návrhů doporučení bylo využito matic EFE, GE a SPACE. Doporučenými strategiemi jsou rozvoj trhu, vývoj služby a pronikání trhu.
Atraktivita odvetvia sklárskeho priemyslu
Zámečníková, Iveta
Zámečníková I., Atraktivita odvětví sklářského průmyslu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá analýzou odvětví sklářského průmyslu v ČR. Jejím cílem je zhodnocení atraktivity odvětví a navržení doporučení pro podniky působící v odvětví a podniky zvažující vstup do odvětví. V teoretické části práce jsou popsány metody analýzy vnějšího prostředí a metody hodnocení atraktivity odvětví. Ve vlastní práci je analyzováno vnější prostředí s využitím analýzy PESTE, Porterova modelu 5 hybných sil, jeho objektivizace a analýzy strategických skupin. Zjištěné příležitosti a hrozby z analýzy vnějšího prostředí jsou zhodnoceny pomocí matice EFE a atraktivita odvětví pomocí matic GE a SPACE. Na základě zjištěných informací z analýz a matic jsou doporučené konkurenční strategie.
Strategická analýza automobilového odvětví v České republice
Krönerová, Nikola
Krönerová, N. Strategická analýza automobilového odvětví v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá vypracováním doporučení pro volbu vhodné strategie k upev-nění konkurenceschopnosti podniků působících v dodavatelském odvětví plastových vý-lisků pro výrobce automobilů. Ve vlastní práci byly pro výsledek práce využity analýzy vnějšího prostředí a analýza konkurenčních sil. Pro posouzení atraktivity odvětví a návrhu strategie pro podniky působící v tomto odvětví bylo využito matic EFE, SPACE a GE. Do-davatelům bylo navrženo doporučení agresivních strategií s novými investicemi a inova-cemi odvětví, zvyšování tržních podílů, využití konsolidací, outsourcingu a efektivních MIS pro udržení nebo vyrovnání se vůdčím firmám na trhu na jednotlivých "Tier" úrov-ních.
Možnosti vývozu vína do Litvy
Moravčíková, Eliška
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh strategie pro české vinařské exportní firmy, které uvažují o vývozu vína do Litvy. Dále rozhodnout či doporučit, zda by tyto firmy měly na litevský trh vína vstoupit, či ne. Strategie musí zohledňovat veškerá omezení nejen ze strany Litvy, ale řídit se podmínkami stanovenými Evropskou unií. Na základě provedení analýzy vnějšího a odvětvového prostředí litevského trhu včetně vypracování mapy konkurenčních skupin vinařských firem v ČR je prostřednictvím matice GE analýzy portfolia navržena strategie vstupu na litevský trh. Z celkového posouzení všech významných faktorů (konkurence, substituty, pivní tradice, vzdálenost aj.) však nemají čeští exportéři v oblasti dovozu vína na litevský trh dlouhodobé šance. Proto se doporučuje na tento trh nevstupovat
Analýza sortimentu EVONA a.s.
Švadlenková, Veronika ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu produktového portfolia výrobní společnosti EVONA a.s. Cílem práce je analýza sortimentu spodního prádla, termoprádla a punčochového zboží a následné navrhnutí optimalizačních opatření. Teoretická část je věnována metodám zaměřujících se na analýzu marketingového okolí a výrobkového mixu. V praktické části interní data společnosti EVONA a.s. posloužila k analýze sortimentu pomocí matice Boston Consulting Group a matice General Electric Business. Pro dokreslení situace bylo provedeno vlastní dotazníkové šetření, které dopomohlo k závěrečným doporučením v oblasti sortimentu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.