Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role mateřské školy v diagnostice a rozvoji školní zralosti
Kovaříková, Jana ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Komorná, Marie (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám diagnostikou školní zralosti a možnostmi jejího rozvoje. V teoretické části popisuji předškolní období jako takové, dále se zaměřuji na mateřské školy pracující v programu Začít spolu. Poté uvádím znaky školní zralosti a možnosti jejich rozvoje a nakonec teoretické části se zabývám Pedagogicko - psychologickou diagnostikou školní zralosti. V praktické části jsem se zaměřila na to, jak mateřské školy s programem Začít spolu pracují s předškoláky a s dětmi s odkladem školní docházky, zajímalo mě také, zda má program Začít spolu nějaké speciální postupy pro rozvoj školní zralosti.
Role mateřské školy v diagnostice a rozvoji školní zralosti
Kovaříková, Jana ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Komorná, Marie (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám diagnostikou školní zralosti a možnostmi jejího rozvoje. V teoretické části popisuji předškolní období jako takové, dále se zaměřuji na mateřské školy pracující v programu Začít spolu. Poté uvádím znaky školní zralosti a možnosti jejich rozvoje a nakonec teoretické části se zabývám Pedagogicko - psychologickou diagnostikou školní zralosti. V praktické části jsem se zaměřila na to, jak mateřské školy s programem Začít spolu pracují s předškoláky a s dětmi s odkladem školní docházky, zajímalo mě také, zda má program Začít spolu nějaké speciální postupy pro rozvoj školní zralosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.