Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing v maloobchodě
PLACHÁ, Jaroslava
Téma diplomové práce je Marketing v maloobchodě. Cílem práce je zjištění současné pozice na trhu samostatného maloobchodního subjektu (Prodejna) pomocí pozorování Prodejny a konkurence, situační a územní analýzy. Je provedena také analýza komunikačních prostředků, které Prodejna využívá. V Prodejně byl proveden experiment na změnu počtu prodaných kusů při změně umístění zboží. Z těchto analýz a experimentu vznikla řada doporučení, které pomohou zlepšit pozici na trhu.
Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní
RICHTARIKOVÁ, Hana
Diplomová práce se zabývá maloobchodem, který prochází neustálými změnami. Zaměřila jsem se na zlepšení konkurenční pozice prodejny COOP v Plané u Mariánských Lázní. Pro tuto prodejnu vznikla řada doporučení, která napomohou ke zlepšení pozice na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.