Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Semiologická analýza loga spoločnosti Starbucks
Gundová, Karolína ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Labaiová, Martina (oponent)
Diplomová práca sa zameriava na semiologickú analýzu loga značky. Logá ako súčasť firemnej identity nás neustále obklopujú. Sú vizuálnou identitou spoločnosti. Naša spoločnosť je presýtená logami, a preto musí byť logo vytvorené tak, aby bolo dobre zapamätateľné, rozpoznateľné a ľahko pripojiteľné k značke. Logo je spojením grafického umenia a marketingových stratégii. Práca sa opiera o teórie semiotiky a zároveň popisuje základné prvky marketingu a ich uchopenie semiotikou marketingu. V rámci praktickej časti je analyzované logo pomocou denotácie a konotácie. Skúmanou značkou je americká sieť kaviarní Starbucks, ktorá je jednou z najúspešnejších kaviarenských spoločností na svete. Logo tejto značky prešlo dlhým vývojom a je mimoriadne úspešné.
Corporate Logo of Starbucks and its Semiological Analysis
Gundová, Karolína ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Poštulka, Filip (oponent)
Diplomová práca sa zameriava na semiologickú analýzu loga značky. Logá ako súčasť firemnej identity nás neustále obklopujú. Naša spoločnosť je presýtená logami, a preto musí byť logo vytvorené tak, aby bolo dobre zapamätateľné, rozpoznateľné a ľahko pripojiteľné k značke. Logo je spojením grafického umenia a marketingových stratégii. Práca sa zo semiologického hľadiska opiera o teórie Rolanda Bartha a zároveň popisuje základné prvky marketingu a ich uchopenie semiotikou marketingu. V rámci praktickej časti je analyzované logo pomocou denotácie, konotácie a mýtov. Skúmanou značkou je americká sieť kaviarní Starbucks, ktorá je jednou z najúspešnejších kaviarenských spoločností na svete. Logo tejto značky prešlo dlhým vývojom a je mimoriadne úspešné. kľúčové slová logo, semiológia, semiotika marketingu, grafický dizajn, firemná identita, mýtus, konotácia, denotácia
Semiologická analýza loga spoločnosti Starbucks
Gundová, Karolína ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Řehořová, Irena (oponent)
Diplomová práca sa zameriava na semiologickú analýzu loga značky. Logo je vizuálnou identitou spoločnosti. Vizuálna identita je súčasťou firemnej identity. Logo je spojením grafického umenia a marketingových stratégii. Práca sa opiera o teórie semiotiky a zároveň popisuje základné prvky marketingu a ich uchopenie semiotikou marketingu. V rámci praktickej časti je analyzované logo pomocou denotácie a konotácie. Skúmanou značkou je americká sieť kaviarní Starbucks, ktorá je jednou z najúspešnejších kaviarenských spoločností na svete. Logo tejto značky prešlo dlhým vývojom a je mimoriadne úspešné.
Product placement v českém filmu
Šťastná, Hana ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá product placementem neboli umístěním produktu v české kinematografické tvorbě jako specifickým způsobem prezentace značkového produktu. Z pohledu spotřebitelské estetiky, sémiotiky filmu a sémiotiky marketingu jsou zkoumány čtyři celovečerní filmy (Vratné lahve, Ženy v pokušení, Muži v naději a Perfect Days - I ženy mají své dny). Na vybraných scénách je ukázáno, jak jsou značkové produkty ve filmu prezentovány, jakým způsobem jsou začleněny do děje a do příběhu. V práci jsou klasifikovány způsoby použití z hlediska efektivity. Je kladen důraz, jak na významovou hodnotu značky, tak na kontext a roli, v jaké se product placement objevuje. Ve filmových záběrech a scénách, ve kterých jsou značkové produkty využity, se zaměřujeme na denotační a konotační významy, a také způsoby použití řečnických figur metafory a metonymie, významových prostředků, používaných sémiotikou filmu i sémiotikou marketingu. Spolu s tím je zohledněna i rovina spotřebitelské estetiky, která opodstatňuje každodenní spotřebu. Pozornost není věnována jen značkovým produktům, ale také scénám, ve kterých jsou výrobky zbaveny etikety (příslušnosti ke značce) nebo mají etikety smyšlených značek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.