Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Praktická marketingová optimalizace prodejních webů
Hašková, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kouba, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Praktická marketingová optimalizace prodejních webů provádí čtenáře problematikou optimalizace internetového prodejního kanálu. V úvodní kapitole se zabývá všeobecnými aspekty internetového podnikání a představuje konkrétní web, který je dále využit pro ověření navržených postupů v praktické části práce. Kapitola Úvodní analýza přináší detailní rozbor reálného internetového podnikání z technického, obsahového a marketingového hlediska. V navazující části, Optimalizace, jsou aplikovány a komentovány praktické optimalizační kroky v oblasti technické, obsahové a marketingové. Navržené postupy a dosažené výsledky jsou doloženy na základě verifikace standardními analytickými nástroji pro vyhodnocování webových stránek, jejich návštěvnosti i obchodní úspěšnosti prodejního webu. Závěrečná kapitola Vyhodnocení optimalizace hodnotí provedené úpravy a rozšíření a předkládá návrhy dalších doplňkových i strategických změn do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.