Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity filmového festivalu Febiofest v letech 2012-2013
Svobodová, Anežka ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Cílem práce je popis a zhodnocení komunikačních aktivit filmového festivalu Febiofest v letech 2012-2013. V práci jsou zahrnuty informace o pozadí celého festivalu, společnosti Febio i jejím ředitelovi, Feru Feničovi. V teoretické části práce je vymezen termín marketingové komunikace včetně marketingového mixu 4P. Následuje vysvětlení pojmu marketingová komunikace v kultuře a speciálně u filmového festivalu. Další část práce se věnuje představení komunikačních aktivit festivalu a popsání jeho pozice na trhu. Tato část zahrnuje také pohled na značku Febiofest a její vnímání. Jsou zde také identifikování největší konkurenti festivalu. Praktickou část doplňuje zhodnocení komunikačních aktivit v letech 2012 a 2013, zejména festivalové znělky a plakátu. Práci uzavírají doporučení pro komunikaci festivalu do budoucna. Na základě zjištěných poznatků je zde navrženo pár nápadů, které by mohly zvýšit návštěvnost festivalu a vůbec povědomí o něm.
Komunikační aktivity filmového festivalu Jeden svět (v letech 2009-2011)
Kronďáková, Ivana ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků popsat a zhodnotit komunikační aktivity festivalu Jeden svět v letech 2009 - 2011. V teoretické části jsou vymezeny a rozebrány základní pojmy vztahující se k realizovaným aktivitám tohoto filmového festivalu. Práce dále pojednává o možnostech a specifikách marketingové komunikace v neziskovém sektoru, konkrétně pak využívání marketingu kulturních akcí v nekomerční sféře. Seznamuje čtenáře se samotným festivalem a zabývá se jeho specifickým postavením mezi ostatními festivaly. V praktické části se práce zaměřuje na deskripci konkrétních komunikačních aktivit festivalu. Důraz klade na budování public relations a využívání sociálních médií. V práci jsou popsány konkrétní kampaně realizované ve zvoleném období. Závěrečná část práce je věnována zhodnocení způsobu komunikace a využívaných nástrojů vzhledem k charakteru, omezením i výhodám festivalu. Tato část je též doplněna o doporučení, která by mohla přispět k dalšímu rozvoji marketingové komunikace tohoto projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.