Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti
Šivelová, Terezie ; Kozumplík, Roman (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem změn v marketingové komunikaci společnosti Vinum Moravicum, a.s. V první části jsou rozebrána teoretická východiska práce, v následující analytické části je pak popsána činnost zvolené společnosti a její současný marketingová mix. Tato část obsahuje také analýzu prostředí společnosti, SWOT analýzu a marketingový výzkum. V poslední části jsou předloženy návrhy na změny a doporučení v oblasti marketingové komunikace společnosti.
Marketingový mix společnosti
Vénosová, Tereza ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné situace fitness centra na Konečné za pomoci zejména marketingového mixu a situačních analýz. Tyto rozbory jsou opřeny o teoretická východiska, která jsou uvedena v první části práce. Stěžejní část práce je potom věnována návrhům na zefektivnění stávajícího marketingového mixu, což by mělo vést především k lepší konkurenceschopnosti analyzovaného fit centra.
Marketingová komunikace společnosti
Šivelová, Terezie ; Kozumplík, Roman (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem změn v marketingové komunikaci společnosti Vinum Moravicum, a.s. V první části jsou rozebrána teoretická východiska práce, v následující analytické části je pak popsána činnost zvolené společnosti a její současný marketingová mix. Tato část obsahuje také analýzu prostředí společnosti, SWOT analýzu a marketingový výzkum. V poslední části jsou předloženy návrhy na změny a doporučení v oblasti marketingové komunikace společnosti.
Marketingový mix společnosti
Vénosová, Tereza ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné situace fitness centra na Konečné za pomoci zejména marketingového mixu a situačních analýz. Tyto rozbory jsou opřeny o teoretická východiska, která jsou uvedena v první části práce. Stěžejní část práce je potom věnována návrhům na zefektivnění stávajícího marketingového mixu, což by mělo vést především k lepší konkurenceschopnosti analyzovaného fit centra.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.