Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing města Soběslavi
Nováková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se věnuje marketingu města Soběslavi. Hlavním cílem je posoudit vnímání cestovního ruchu v obci z pohledu obyvatel Soběslavi, spádové oblasti a projíždějících osob na trase Praha -- České Budějovice. Dílčím cílem je tvorba marketingového projektu na podporu kulturní a turistické nabídky Soběslavi. První část diplomové práce se zabývá marketingovou analýzou obce. V druhé části je proveden výzkum, jehož výstupy slouží jako podklad pro tvorbu projektu na podporu kulturní a turistické nabídky Soběslavi. V rámci projektu ve třetí části diplomové práce jsou vytvořeny návrhy různých aktivit cestovního ruchu a navržena některá marketingová opatření pro podporu propagace a informovanosti obyvatel. Závěrečné kapitoly jsou zaměřeny na podmínky pro financování a realizaci projektu.
Význam kulturního potenciálu pro marketing města Kutné Hory
Procházková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce hodnotí vliv kulturního potenciálu města Kutná Hora na jeho marketingové řízení, identifikuje bariéry úspěšné implementace marketingové strategie a doporučuje další postup k překonání těchto bariér. Práce nejprve analyzuje dosavadní aplikaci nástrojů marketingového mixu v situační analýze. V další části shrnuje výsledky vlastního kvantitativního výzkumu a představuje návrhy pro zlepšení implementace marketingové strategie ve městě. Sběr dat pro kvantitativní výzkum proběhl metodou osobního dotazování. Výzkum je rozdělen na dvě části -- výzkum postojů členů občanských sdružení, činných v oblasti kultury a cestovního ruchu, a výzkum názorů návštěvníků města. Diplomová práce ověřila primární hypotézu, že při tvorbě marketingové a komunikační strategie Městský úřad Kutná Hora nedostatečně spolupracuje se subjekty, které se podílí na kulturním a turistickém životě města.
Marketing města Jihlavy
Losenický, Aleš ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kottová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o využití marketingu v oblasti řízení rozvoje města. Práce se věnuje především třem hlavním cílovým skupinám města (obyvatelům, podnikatelům a turistům). Teoretická část popisuje vývoj městského marketingu, srovnání komerčního a městského marketingu, tvorbu strategie a marketingový mix města. Obsah aplikační části tvoří nejprve charakteristika města Jihlavy, dále situační analýza a tvorba strategie města. Hlavní částí práce je zpracování marketingového mixu města Jihlavy. V závěru práce je zhodnocen přístup města Jihlavy k marketingu a jsou také navržena zlepšení současného stavu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.