Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu
Hubková, Tereza ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Hurychová, Andrea (oponent)
Práce se zabývá analýzou využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu. Nejprve rozebírá význam internetu v dnešním marketingu a popisuje vybrané nástroje marketingové komunikace na internetu s důrazem na reklamu na internetu, sociální média, online PR, přímý marketing a podporu prodeje. Dále u těchto nástrojů popisuje možnosti měření a hodnocení jejich účinnosti. Věnuje se specifikům online marketingu na mezinárodním trhu. V praktické části je nejdříve představena vybraná začínající IT společnost a konkurenční prostředí v jejím oboru a dále je podrobně analyzována její marketingová komunikace. Detailně jsou rozebrány a zhodnoceny kanály návštěvnosti webových stránek a konverzí. Poté je analyzována online reklama a aktivity na sociálních médiích. Závěrem je vytvořen seznam praktických doporučení pro marketingovou komunikaci do budoucna, které plynou z předchozích analýz. Doporučení jsou vhodné i pro další společnosti věnující se online marketingu v globálním prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.