Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vstup nového internetového portálu na český trh a jeho marketingová strategie
Klimková, Markéta ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Cidlina, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vznikem a vstupem nového internetového portálu zaměřeného na nakupování na český internetový trh. V úvodu představuje metody marketingové situační analýzy, které budou aplikovány v druhé části diplomové práce. Práce analyzuje internetový trh s nákupní problematikou, zkoumá a identifikuje potenciální zákaznické segmenty nového internetového portálu. Druhá část definuje obchodní záměr nového internetového portálu a jeho marketingovou strategii. Výsledky této diplomové práce byly a ještě budou použity při přípravě a realizaci internetového projektu CoKoupit.cz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.