Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vstupu Kolumbijské firmy Juan Valdez Café na evropský trh
Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zhodnocení současné mezinárodní marketingové strategie kolumbijské společnosti Procafecol S.A. a návrh dalšího postupu při vstupu na evropský trh. Firma je zaštítěna kolumbijskou asociací pěstitelů kávy a provozuje síť kaváren pod značkou Juan Valdez Café v několika zemích Jižní a Severní Ameriky a Španělsku doplněných o prodej kávy v jiných distribučních kanálech. Cílem společnosti je především celosvětová propagace kvalitní kolumbijské kávy s podloženým původem. V první části diplomové práce jsou popsány současné metody a postupy při návrhu mezinárodní marketingové strategie firmy a další teoretická východiska vztahující se k tomuto tématu v kontextu poskytování služeb. V druhé, praktické části, je uvedena vlastní analýza a zhodnocení stávající marketingové strategie firmy a návrh strategie pro budoucí expanzi do Evropy.
Strategy of Penetration on the Czech Market
Krčmárik, Branislav ; Časnocha, Oliver (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the analysis of current situation at the Czech software products market. These products refer to the valuation of construction works. The possibilities of penetrating the Czech market are based on market analysis. The market analysis data were obtained from primary and secondary sources.
Marketingová Strategie vstupu Kolumbijské firmy Hamacas RGV na Evropský trh
Vastušková, Valéria ; Koláček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Hlavnou úlohou diplomovej práce je analýza potenciálu Európskeho trhu na vstup Kolumbijskej firmy Hamacas RGV a navrhnutie stratégie vstupu. Táto firma sa už niekožko rokov venuje ručnej výrobe výlučne tradičných kolumbijských výrobkov ako napríklad hojdacie siete a má záujem expandovať na európsky trh so svojimi vysoko kvalitnými výrobkami. V prvej časti sú vysvetlené základné teoretické princípy marketingu a analýzy externého a interného prostredia firmy nevyhnutné na naplánovanie stratégie expandovania na zahraničný trh. Začiatok druhej časti je venovaný opisu firmy, jej hlavných ciežov a prostredia, v ktorom pôsobí. Potom sú prevedené analýzy európskeho trhu ako potenciálneho trhu na expandovanie pre Hamacas RGV v budúcnosti. Na záver autor navrhuje riešenia a odporúčania založené na predchádzajúcich analýzach.
Internacionalizace v prostředí malých a středních podniků
HROUDA, Pavel
Diplomová práce zkoumá proces internacionalizace na vzorku malých a středních podniků v České republice. Seznamuje čtenáře s teoretickými aspekty i empirickými poznatky. V rámci teoretických aspektů se práce dotýká perspektiv a determinantů internacionalizace. Také charakterizuje malé a střední podniky. Použité metody v empirické části práce jsou analýza, induktivní uvažování a dotazníkové šetření. Výsledky jsou porovnány se studiemi na podobné téma. Práce také představuje výpočet stupně internacionalizace, jehož hodnota dokáže vypovídat o podnikové kultuře, strategii i přístupu managementu. Hlavním cílem diplomové práce je tedy ucelená představa o internacionalizaci malých a středních podniků v České republice, čímž práce dává podnět pro další zkoumání, například v oblasti konkurenceschopnosti na mezinárodních trzích.
Marketingová Strategie vstupu Kolumbijské firmy Hamacas RGV na Evropský trh
Vastušková, Valéria ; Koláček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Hlavnou úlohou diplomovej práce je analýza potenciálu Európskeho trhu na vstup Kolumbijskej firmy Hamacas RGV a navrhnutie stratégie vstupu. Táto firma sa už niekožko rokov venuje ručnej výrobe výlučne tradičných kolumbijských výrobkov ako napríklad hojdacie siete a má záujem expandovať na európsky trh so svojimi vysoko kvalitnými výrobkami. V prvej časti sú vysvetlené základné teoretické princípy marketingu a analýzy externého a interného prostredia firmy nevyhnutné na naplánovanie stratégie expandovania na zahraničný trh. Začiatok druhej časti je venovaný opisu firmy, jej hlavných ciežov a prostredia, v ktorom pôsobí. Potom sú prevedené analýzy európskeho trhu ako potenciálneho trhu na expandovanie pre Hamacas RGV v budúcnosti. Na záver autor navrhuje riešenia a odporúčania založené na predchádzajúcich analýzach.
Marketingová strategie vstupu Kolumbijské firmy Juan Valdez Café na evropský trh
Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zhodnocení současné mezinárodní marketingové strategie kolumbijské společnosti Procafecol S.A. a návrh dalšího postupu při vstupu na evropský trh. Firma je zaštítěna kolumbijskou asociací pěstitelů kávy a provozuje síť kaváren pod značkou Juan Valdez Café v několika zemích Jižní a Severní Ameriky a Španělsku doplněných o prodej kávy v jiných distribučních kanálech. Cílem společnosti je především celosvětová propagace kvalitní kolumbijské kávy s podloženým původem. V první části diplomové práce jsou popsány současné metody a postupy při návrhu mezinárodní marketingové strategie firmy a další teoretická východiska vztahující se k tomuto tématu v kontextu poskytování služeb. V druhé, praktické části, je uvedena vlastní analýza a zhodnocení stávající marketingové strategie firmy a návrh strategie pro budoucí expanzi do Evropy.
Strategy of Penetration on the Czech Market
Krčmárik, Branislav ; Časnocha, Oliver (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the analysis of current situation at the Czech software products market. These products refer to the valuation of construction works. The possibilities of penetrating the Czech market are based on market analysis. The market analysis data were obtained from primary and secondary sources.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.