Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.