Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tomkovo náměstí v Brně
Heczko, Michal ; Smítal, Petr (oponent) ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dopravním řešením Velkého městského okruhu v Brně, okolí Tomkova náměstí. Při návrhu byla snaha o zachování trasy VMO, úsek Brno – Sever, v původním koridoru, na to navazující úsek Brno – Židenice je veden v nové trase. Napojení na stávající infrastrukturu je provedeno pomocí mimoúrovňových křižovatek a nově navrhnutého přemostění. Nově navrhnuté komunikace vychází z územního plánu a z politiky dopravního podniku města Brna, pro vyloučení městské hromadné dopravy z VMO. Dále je v tomto návrhu snaha o zklidnění a zrychlení dopravy, především v místech, kudy prochází trasa MHD.
Obchvat obcí Želechovice nad Dřevnicí a Lípa
Škrabal, Jiří ; Nečas, Rudolf (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Práce je věnována vypracování studie severního obchvatu obcí Želechovice nad Dřevnicí a Lípa. Důvodem vypracování studie je dosavadní nadměrná intenzita provozu a s tím související intenzita hluku. Cílem práce je úbytek provozu v obcích a rychlejší a plynulejší průjezd dopravy směřující dále po I/49. V první fázi bylo navrženo 7 směrových variant a z nich vybrána jedna, která je dále zpracována ve dvou variantách.
Vyhledávací studie silnice II/152 mezi Modřicemi a Ivančicemi
Konečná, Tereza ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Práce je věnována vypracování vyhledávací studie pro modernizaci silnice II/152 mezi Modřicemi a Ivančicemi s napojením stávající infrastruktury do nového dopravního řešení. Cílem bylo zlepšení kvality dopravy, snížení provozu v obcích a s tím související hluk a zlepšení životního prostředí. Byly navrženy 4 varianty a dále byla řešena nejvhodnější varianta.
Vizualizace PLC/BPL komunikace v mapovém prostředí
Klíma, Petr ; Rusz, Martin (oponent) ; Benešl, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá realizací aplikace pro vizualizaci komunikační sítě PLC (PowerLine Communication). Rozebrán je princip, výhody, nevýhody a varianty tohoto typu komunikace. Pozornost je věnována i využití této technologie a to zejména při budování chytrých sítí a pro diagnostiku kabelového vedení, čehož využívá i zmíněná aplikace. Práce se také věnuje problematice predikce stavu kabelového vedení a parametrům, ze kterých tato predikce vychází. Rozebrány byly i některé současné možnosti mapové vizualizace a samotná aplikace je tvořena s využitím javascriptové knihovny Leaflet a statických mapových dlaždic. Aplikace je zaměřená na technologii BPL, ale umožňuje uchovávání dat o spoji realizovaném jakoukoli přenosovou technologií. Umožňuje zobrazení informací o síti a zobrazení prvků sítě na mapě, filtrování BPL spojů podle stavu kabelového vedení, konfiguraci jednotlivých částí topologie a možnost vytváření a načtení záloh databáze. Chování aplikace může být jednoduše modifikováno úpravou souboru s konstantami.
Zaměření dané lokality jako podklad pro revitalizaci vodního toku, nádrží a objektů
HLAVINKA, Stanislav
Cílem mé diplomové práce bylo zaměření lokality v okolí vesnice Božetice. Rekognoskace, doplnění podrobného polohového bodového pole (PPBP), vyhotovitelské a vytyčovací práce byly prováděny okolo vodního toku Mlýnská stoka. Před zaměřením dané oblasti a následným vytyčením podrobných bodů byla provedena rekognoskace stávajícího bodového pole a stabilizace nových pomocných bodů pro zaměřování vytyčování. Pro měření a vytyčování byla použita metoda rajon, polygonový pořad a metoda globálního navigačního systému (GNSS). Výšky bodů byly určovány tachymetrií nebo metodou GNSS. K vytyčování byla použita totální stanice Topcon R 340 5616 a GNSS South S-82. Lokalita byla zaměřena v souřadnicovém systému S-JTSK a výškovém systému Bpv.
Tomkovo náměstí v Brně
Heczko, Michal ; Smítal, Petr (oponent) ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dopravním řešením Velkého městského okruhu v Brně, okolí Tomkova náměstí. Při návrhu byla snaha o zachování trasy VMO, úsek Brno – Sever, v původním koridoru, na to navazující úsek Brno – Židenice je veden v nové trase. Napojení na stávající infrastrukturu je provedeno pomocí mimoúrovňových křižovatek a nově navrhnutého přemostění. Nově navrhnuté komunikace vychází z územního plánu a z politiky dopravního podniku města Brna, pro vyloučení městské hromadné dopravy z VMO. Dále je v tomto návrhu snaha o zklidnění a zrychlení dopravy, především v místech, kudy prochází trasa MHD.
Vyhledávací studie silnice II/152 mezi Modřicemi a Ivančicemi
Konečná, Tereza ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Práce je věnována vypracování vyhledávací studie pro modernizaci silnice II/152 mezi Modřicemi a Ivančicemi s napojením stávající infrastruktury do nového dopravního řešení. Cílem bylo zlepšení kvality dopravy, snížení provozu v obcích a s tím související hluk a zlepšení životního prostředí. Byly navrženy 4 varianty a dále byla řešena nejvhodnější varianta.
Obchvat obcí Želechovice nad Dřevnicí a Lípa
Škrabal, Jiří ; Nečas, Rudolf (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Práce je věnována vypracování studie severního obchvatu obcí Želechovice nad Dřevnicí a Lípa. Důvodem vypracování studie je dosavadní nadměrná intenzita provozu a s tím související intenzita hluku. Cílem práce je úbytek provozu v obcích a rychlejší a plynulejší průjezd dopravy směřující dále po I/49. V první fázi bylo navrženo 7 směrových variant a z nich vybrána jedna, která je dále zpracována ve dvou variantách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.